Followers


familia

familia

mOsHi2


cuti

>> Friday, May 01, 2009

selamat hari pekerja!


wahh semangat gile aku.. mementang cuti kan...cuti keje je..but kat umah kije lain menanti..seawal 4 pagi aku dah mangun..! adoiii gile betul mind alarm aku nih... so nak tak nak kene la mangun.. nak dok membongkang berangan kat atas katil pun bukan bawak untung... tol tak?

bile mangun tgk.... wah mujur adik adik aku ni terdidik..ceh. clearkan sume yg diaorg mkn sebelum naik tido so tak byk lah kije untuk aku beresin pagi nih....mcm biase aktiviti senaman pagi aku..pegang batang penyapu..mop sume.. basuh baju.. siram pokok. kemas bilik.. seb beklah bilik aku ni sedia kemas(wahhhhh poyo!) so tak byklah nak kene wat... smabil tu aku kejutkan adik aku untuk subuh...sebab diaorg tido dlm aircond mmg liat nak bangun...


ada gaya maid tak?

then pas diaorg subuh sume..memasing take duty untuk wat.. aku kompon la take part bawah untuk kemas.. bilik adik2 aku memasing la kemas..adik cuci lek air diaorg.. so aku lak kene cucikan lek air aku n mama... susah bilik air manyak sgt! hehehehhe.. angah wat bekfas.. nugget je. hihihi ok lah...

hah penuh! segala mcm yg aku pakai n guna..


segala tudung.. jeans sume aku lipan susun.. aku kene li closet baru la.. dh tak muat nih

baju pun siap iron dah..


kemas sudah....
cube teka sape ni?
baju yg tak sempat aku nak kemas aku settlekan.. lipat baju sume.. wahh rajin seh!!! hihihihi..so mcm tak caya kul 8 sume dh clear...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP