Followers


familia

familia

mOsHi2


mama balik..yuhuuuu.. happy yg berganda!

>> Monday, May 04, 2009

yeah! yeah! mama balik.. abah balik... !rindunyerrrrrrrr kat dey all baru seminggu lebih tak jumpe.. huhuuh!! ermmm pegi satu beg.. balik kl je berbeg2 hah ko!! mama mama... kalau tak memborong tak sah!...



huuhuh.. sampai kenyang aku diwatnyer bile dapat jumpe mama terchenta!!!!! hehehhe. ermm yg best gak arinih.. abah puji aku masak sedap!! yuhuunnnnn 4/5 wahhhh sedap tu!!hihiihi almost perfecto!!sebab aku hapi so tak mknlah...kinyang terus..
siyes even ptg tadi lapo but bile dapat puji terus kenyang.. aku dok melayan bergebang dgn mama ngan abah...

even ptg tadi aku mmg panas hati sikit..but dapat jugak disejukkan oleh orang orang sekitar... mama..abah abang naji..ermmm sush sebenarnya nak coolkan hati aku.. but lembut jugak... ermm bile pikir pikir balik takde maknanya aku nak meroyan dgn adam pas dia dah sushkan aku kaw kaw kan... sebb mmg takkan ader effort dari dia..tgk je ape dia wat...siyes mmg aku hilang sabor.. mcm nak g ambush je umah dia mintak settle immediately!!!1

arinih happy sikit lor even tercalar moodnyer petg tadi... dah le dalam train aku dah nangis sebab rase guilty wat akak n abg aku majok... sebeb melawak tak bertempat lek umah ag la aku melalak sebb sakit hati dgn adam.. dah le tak cakap pape men diam sorok hal.. saje je.. agaknyer sebb selama ni aku diam je.. tak amek tindakan sgt. but this time no kompromi ag dah... settle balai!

arinih pun aku happy sebb kawan baik aku shahet pun nak naik pelamin bulan depan...hah mcm pakat je ko ngan nuar!! hehehehehe so hope sgt dapat join.. dah cakap ngan mama nak turun kedah.. ermm hope dia kasi... hihihii... kan best ader peneman!!! ehheheheh gatai betoi....

ermm entry kali nih agak bercampur aduk ah! aku tulis ape yg terlintas je dln pikiran nih.. excited sgt! kalau boleh sume nak citer je... but tulah aku ni kan jenis kelam kabut.. hehehhe.. ermm something different bout me yg aku sedar is.. selalu kalau ader sesape kol or msg aku.. mmg aku akan cover dari ketahuan sama mama or abah.. but tadi mase aku dpaat kol slumber je aku tunjuk ngan mama sapa orgnyer...! hahahahhaha gilos... seb bek dia tak tanya pas aku cakap tepon.. mau malu aku!hhahhhaha

hope aku slalu je happy.. penat la diselubungi mendung ajer... siyes penat. aku nak jadi mcm eyfa,hanie,anne yg dulu.. yg happy... tak masalah dia tak sebanyak skunk!!!

ermm pewot lapo nih... kene mkn kalu idak kompom kene marah t..... daa.....

2 comments:

Anonymous July 3, 2014 at 9:12 AM  

This paragraph provides clear idea for the new people of blogging, that truly how to do
blogging and site-building.

Here is my web page ... download 7 days to die pc full version free

Anonymous September 9, 2014 at 11:01 PM  

You will be able to start unlocking a few others to his interest.
This wrestling game initiates new struggle submission criminal case cheats scheme where in the U.
Moreover, get them the new emerging technologies. Online bingo
games, which can also play as the affected fish. The game requires an actual button.

Stop by my webpage criminal case hack indir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP