Followers


familia

familia

mOsHi2


gangguan...

>> Saturday, May 02, 2009

uh........... ngantok......eh ye ajer aku ngantok...! mlm tadi kul 330 tido..mak oii panas duk umah batu bertingkat 2 nih...hukhukhuk...waktu waktu mcm tu aku tgh sedap tido...then dalam sejam pastu.. hish ader :makhluk tuhan tak tido mane pepagi buta yg tak paham bhase celled aku ni...?siyes kul 440 pagi dia tepon.. weii mangkuk betul tau!! terkejt aku dari tido coz hp tu munyik betul2 dekat tinge aku..hampas! bile tgk number yg takde dln senarai list.. harap maaf.. panggilan mmg takkan dilayan. berdering la ko 3-4 kali pun......
aku mmg tak ske nak menjawab panggilan selain dari number yg aku "save" dlm contact list... so terus letak bawah katil n tutup dgn bantal... nak sambung tido.. tapi... hampes.. dah tak leh tido.. hah! terkebil kebil la mata aku sampai ke pagi nih.. nak wat pe? dok layan masa yg terbuang kul 5 aku dh wat bekfas...... kemas sume... geram betul.. t esok aku lak nak kacau orang yg kacau aku tido !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP