Followers


familia

familia

mOsHi2


keMALUan teramat n keRENDAHan yg sedia ado

>> Thursday, April 30, 2009

ptg tadi sempat cit chat dgn somebody... sebelum masak.... wahh terus menjunam diri nih raso.. rase macam layak ke aku nih nak jadi sebahagian dari kawan kawan dia..? layak ke aku ne bergandingan wah! dengan orng mcm dia...?

perbezaan yg amat amat ketara.. segan gile dol!!... mmg tak silap 1st impression aku kat dia pertama kali aku jumpe sebulan lepas..dia bukan calang2 orng.. from his word i knew who is he...... damn! siyes segan.. dah rupe pokok semalu dah aku nih... pokok semalu dgn pokok balak yg beso ag tinggi tu. mcm semut merah fight dgn mamalia paling besor kat atas muka bumi ni hah macm tu bezanyer aku dgn dia...dari segala aspek!!!

mcm ne la dia boleh nak kawan dgn orng mcm aku ni yg kurang segalo galonyo nih... dah la tak cukup inci tinggi.. akademik pun tak cukup kalau nak banding dgn dia...siyes bile aku tgh wrote this entry aku tgh nangis.. nangis bukan sebb ape..aku bangga n at da same time aku malu teramat...

layak ke aku nih... hurmmm berangan je kot yg aku layak.. aku ikhlas kawan dengan dia but bile dh tau hampir keseluruhan citer life dia even just dari akademik tetiba jadi takot. pulak..
takot sgt kawan dgn orang yg pandai giler.. aku bangga jadi salah sornag kawan but dlm mase sama aku takot.. ntah takot sgt..takdapat nak aku huraikan...

kerdilnyer aku.. dh le sedia kerdil... hurmmmmmmmmmmmmmm

tu pasal la aku segan nak ber loyar buruk or usik usik lebih sgt.. sebab dia ni lain dari lain...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP