Followers


familia

familia

mOsHi2


mcm mcm ado

>> Thursday, May 07, 2009

Ptg tadi mase aku otw g lrt bandaraya untuk balik.. aku dapat kol dari somebody.. wahh suka gua! Sambil jalan sambil borak gelak gelak aku nih dh mcm orang mereng pun ader gak..hihihhi wahh senang sungguh aku kalu dapat borak.. ader aje bahan bual.. sampai la ader 1 time ni aku cakap orang tu tak dgr. Rase aku dah cakap cukup kuat untuk dia dgr unfortunately he can`t hear what i`m saying..then aku shout kuat kuat kat lrt.alamak!! baru aku sedar yg aku kat public place kan. So ramailah Nampak budak tomei ni jerit bercakap dgn orang dlm phone.gile ape! Adus malunyer.. siyes.. tebal kejap muka ni. Dan dia hanya gelak gelak je. Ingat aku main main.. walhal aku mmg jerit kuat bah… adoyaiii

Malu.. dah le at dat time ramai org baru kuar dari train kan.. aku boleh lak wat aksi org tak siuman kat situ.. eeeii malu aku. But dh tak leh wat pe kan.sonok betul dia dlm tepon tu.. then sambung ag borak borak.. punyala asik dok bergebang aku kene sergah dgn abah pulak.. ya ampun.. malu aku untuk kedua kali..sengih sengih je abah… Nampak aku tgh on call.. hahaahhaha ayo kantoi sudah bah.. then bile aku cakap ngan dia yg train aku dh sampai baru dia off the conversation between us. Dlm train abah tenyum jer.. sempat aku bisik ngan abah suh jgn story pape kat mama. Ehhehhe. Tewok!!

Then mase dlm train ade rlak sorng mat negro ni Tanya kat abah aku direction ke bukit bintang. Then abah ask aku lak.. aku yg tgh meyumbat mp3 ni haram nak dgr .then bile aku Tanya mat negro tu.. mmg patot pun abah tanay aku lek. Sepatah haram aku tak paham ape dia cakp.. yg aku tau ujungnyer bukit bintang.. hampes.. cakap mcm org tgh penuh muluut aje.. agak agak ler… klakar sgt.!!

Sampai umah je aku masuk bilik terus. Penat!.. menggalas buku besi heheehhe.. baring baring jap.. then ader kol ag.. hihihihii.. rajin betul melayan budak nih.. aku suke ma.. aku happy bile dia pun happy. Atleast aku salute pada dia .pada kije dia.. bz giler but aku sengaja interrupt hahahaha jahatkan.. bukan pe dgn kije dia yg mmg hectic tu elok jugak sesekali aku sakat.. tol tak? Pelik mcm ner lah dia boleh nak melayan budak hingusan mcm aku sedangkan dia punya segalanya.. yg penting aku selesa sgt… seselesa aku dgn kak ai… 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP