Followers


familia

familia

mOsHi2


buang tabiat a.k.a giler!

>> Thursday, May 28, 2009

ni gegara idea bodoh aku la.. sebelum ni penah gak sekali aku wat idea bodoh nih.. n sebbkan idea bodoh aku ni jugakla aku n famili penah lewat berbuka puasa gegara dok gelak bukan main tgk aku dok kai "helmet"! smpai lupe masak nasi....wakakakakkak....


n di s time mase aku tgh makan mlm dgn angah, aku nampak ader "helmet ".. ermmmm heehhehe aku tgk angah.. angah la tgk aku.. bagi hint.. eheheheh set!!! aku suh angah cuci kan pinggan makan aku.. n aku pulak g kutip 'helmet'.. then slumber bawak masuk bilik n mulakan operasi picca picca... hihihihihi gile dol aku.. so ni la hasilnyer..


ermm gila! ya mungkin aku gile kot.. tensi dgn mcm mcm hal yg jadi kat aku kan... so tergerak nak layan pale gile nih jap... kuikuikui... tak sabar nak tunggu cuti.. aku nak bertapa sensorang.. tak nak ader sebarang gangguan...

esok kije.. hish maleh nak kije...nak dok umah tido jer.... aku mlas nak ngadap org la.. tak best.. sebb aku punca segala masalah.. hukhukhuk

1 comments:

Unknown May 29, 2009 at 10:56 PM  

Jgn salahkan diri menjadi punca segala masalah... that's not true.. Apa jua masalah yang menimpa, itu adalah dugaan dari Allah... tanda yang Allah sayangkan hamba-hambaNya... yang penting ialah cara kita menghadapi masalah tu dan cara kita nak selesaikannya... dan pada masa yang sama, cuba kita muhasabah diri kita sendrik... tgk knapa masalah tu datang kat kita... hehehe.. just my 2 cents sis... :D apapun, do enjoy your life to the fullest...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP