Followers


familia

familia

mOsHi2


capek ag

>> Monday, May 11, 2009

kesinambungan kepenatan aku kije seharian semalam bersambung ke ari nih.. penat.... mungkin sebb aku dah lama tak lasakkan diri kije 20 hour lebih kan.. so bile yang jarang jarang buat nih mmg masak la pastu..


kije habis kul 10 sampai umah 45 minit pastu.. menunggu train yg lembab.. aku tgh penat penat ag mau lambat.. bahu dah nak jatuh je menggalas buku besi.. balik even kelaparan amat aku hanya mampu jamah sket je... ermm makanan peberet aku tu.. tapi kecapetan yg melampau wat kan hilang sudah selera nak mkn... pas aje usai mandi sume terus dum! tido... tapi terjaga kul 2 sampai skunk.. sempat jugak g tido kat surau tapi samdol la sorang minah nih... aku tgh sejuk2 aircond dia boleh pulak onkan kipas menghala kat aku.. ya ampun... bengong la dia nih.. panas sgt ke samapi aircond sejuk pun tak rase.. terus tak leh tido... dah le sejuk aircond tambah pulak dgn angin kipas mmg wat aku semput.


nak bubh tempat aku dh mls sebb ramai yg dah booking nak tido.. tahan ajer... oleh sebb aku dah tak mampu nak bertahan.. aku terus bangun then rentas suis nyer kasi off.. .... siap siap.. uhh nampak sangt muka aku pucat... mmg patot pun.. aku tgh tak ok.. berat pale nih.. aku just touch up kan mata aku dgn eyeliner untuk cover je.. cukup pastu dah blah.. g mara jumpa abah jap.. skunk nih pun pale biul ag..


my sis advise suh aku half day.. ermm skunk ni tgh pertimbangkan lor...

mcm malas pun ader..alang alang kan.. kalau aku half day aku ader ag lebih kurnag 2 jam ag nak chalooooo...... nak ke tak nak ae?


arinih aku dah mulakan perjanjian lisan dgn ajib.. no calls..no ym ...untuk seminggu .kitaorg hanya leh contact ari sabtu ajer... sebb takmokacau kije dia.. yelah kije dia tak serupa mcm orang.. aku pulak jht nak mengganggu ketenteraman orang aje kan.. mane la dia leh wat kije..... so tu je cara nyer.. berkesan atau tidak..masih awal nak komen... boleh laku ke ae?


tgk je lah nanti ape kesah selanjutnyer.. aku ok kot wat mase nih. heheeeeheeh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP