Followers


familia

familia

mOsHi2


barred

>> Wednesday, May 06, 2009

Mood : temperature unstabil

Pagi ni mood aku ok.. then terus jatuh..uhfff! my hp kene barred.. bangang betul lor…. Adoiii.. time ni la nak ngikis wit aku yg ciput nih,…. Ermm dh takleh nak cakap camner aku rase nih…

Aku takdelah marah sangat sal hp kene barred tu.. but aku marahkan the person who responsible to all this problem to me..adoiii.. eeeiii shit! La.. eeeii !!!! nape ae suke nak nyusahkan hidup aku nih! Mcm sial ajer.. sumenyer aku nak kene bayarkan.. aku bukan tanggung ko la.. u `re my past… pls let me off! Aku penat ko tau tk.. byk hal aku nak wat bukan nak setelkan masalah ko…ader ko pikir aku ni hah bodoh! Y I shud meet him sebelum nih? What a disaster! Cukupla hal semalam aku tak hilang bengang.. jangan nak tambah ag this morning… eeeeii menci… tak de mood nak kije la mcm nih!

Aarghhhhhhhhh! Nak tak nak kene gak settle that bil..adoi.. kene menapak ag ke?susah betol …

Bencinyer…aku betul betul tak suke nak memburukkan orang.nak membenci… once I hate people damn… jgnkan nak ader pape ag dah.. nak tgk muka pun jauh sekali..omg! nape la aku leh jumpe hamba Allah yg satu nih? Bodohnyer aku!! The biggest mistake in my life.. uhhhhffft!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP