Followers


familia

familia

mOsHi2


aku lapar...

>> Friday, May 15, 2009

migrain aku makin baik..even hampir jugak buat aku tumbang ptg tadi mase kat tangga lrt.. gosh!! so skunk ni better la sket... malam ni malam minggu.. kalau orang lain spent their time hang out ke luar.. aku lebih suke perap kat bilik kecil..my room...amat selesa sekali.. baring sambil layan "gossip girl"... nak habiskan season. aku selalu missed episod kat star world kan.. hehhehe..

sambil melayan gossip manhattan gurlz ni, tetiba je aku cam lapo plak... uhh mlsnye nak bangun dari katil yg amat comfort nih...perot dah dendang lagu dangdut dah nih... ape ae nak di mkn?hurmm ni side effect bile mkn ubt la nih.. that`s y i hate medicine.. bukan aku takot gemuk.. but aku mmg nak gemuk.. cume kalau boleh nak le gem yg natural bukan mendadak mcm nih.. tapi apekan dayo. i`ve already make a promise.. so aku kene la tunaikan.. kalau idak mau aku kene lect dgn lecturer kesayngan beta ni.. kuikuikui...

tgh pikir pikir nih nak mkn pe.. nasi ke maggi ke... roti ke.. mmm g je dapur alamak!! air takde.. adus ! time time ni la takde air... menci!!! terus hilang rase nk mkn..tahan je la pewot yg lapo nih..bukan pe bile air takde aku so nanti sush la nak cuci segala pinggan mangkuk yg aku guna untuk mkn..aku ni tak biase nak mkn tinggal tinggal bekas mkn dalam sinki n tunggu the next day baru cuci.. tak penah langsung aku amal habit macam nih.. beside mama aku mmg tak penah ajar aku n seisi famili mkn then biarkan dlm sinki semalaman tunggu esok baru basuh cuci sume...so bile kene wat macam tu t aku sendiri lak rase mcm kotor je mkn tinggal tinggal nih... even akan di cuci jugak esok.. but tu la... aku nih terlebih sket.. dok ternampak nampak je bekas bekas kotor tu.. so bek tak yah mkn... tahan aje...sobsobsob...

2 comments:

jifat May 15, 2009 at 10:28 PM  

sapalah lect tersayang dia tu ae?

eyfa hanies May 16, 2009 at 1:10 PM  

well let it a secret ok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP