Followers


familia

familia

mOsHi2


cooking

>> Saturday, May 02, 2009

routine aku bile cuti cuti ni tambah lak dgn ketiadaan mama ku ..aku kene masuk dapur untuk masak kat adik adikku yg manje nih...

demand nk mkn mcm2.. mcm la akak diaorg ni pandai masak.. hish..... aku tak pandai nk masak la.......ala kadar je tau.. mcm la korunk tk tau along korunk ni paling liat masuk dapur....wahhhh bocor sudah rahsia ku! dulik....ermm aku boleh la nak msk sket2 but aku jadi liat nk kedapur if my mom ado kuikuikuikui...

so arinih my lil sis nak mkn ayam masak merahhh... yg sorang nk mkn tomyam.. adoi... but aku wat ayam msk merah dgn sotong kunyit lada hitam... actually masakan sotong tu aku sengaja letak nama sendiri.. men letak jer.. hohohhohoho mls aku nk xplain.. kompom sume tau masak kann... aku letak picca jer... ye...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP