Followers


familia

familia

mOsHi2


pagi yang hangen

>> Friday, May 22, 2009

pagi ni agak hangen sket bagi aku.. very unpredictable mood tau... sebenarnyer benda kecik je pun tapi bile orang dok cucuk cucuk temper aku nih... mcm volcano nak meletus le jawapnyer..

citernyer camnih.. pagi tadi mase aku naik train lrt, aku kene berdiri sebb sit dah full.. orang lak ramai.. so mmg crowded la... depan aku ngadap aunty cina ni.. dalam 40 an la.. aku lak kecik dh tu dgn beg ninja turtle ag.. hdbag ag.. dah tu sebelah sebelah aku pun ader org dok berdiri.. entah mcm ne tetiba train berhenti mengejut so sape yg berdiri kompom kompom akan terkedepan.. yg duduk kompom menghimpit org sebelah.. so aku pun kene tempias la.. beg laptop aku terkena pale aunty cina nih... agaknyer lah... then aku cakap sorry.... lame sket dia cakap..

"never says sorry" ....

hish mangkuk betul cina ni.. then aku kuatkan volume aku " i`m sorry my dear aunty!" orang dlm train tu leh dgr la... dia cakp ag " tak ikhlas punya orang".. huh mmg aku tak ikhlas.. so what? aku dh terang terang mintak maaf... aku ape ag cakap la dgn dia.. :"saya dah cakap mintak maaf.. u yg tak dgr.. tinge u pekak ke? rasneyer kuat saya cakap sorry.. n the 2nd time 1 gerabak nih dgr .... nape ader luka terukke? just becoz terkene sikit pun nak kecoh!"

aku tak dulik apa pandangan orang kat aku.. siyes sakit hati betul aku dgn aunty cina sorang nih... tinge pekak kot.. aku baik ag dok say sorry dia plak cakap idak.. eeiii mmg cina hampes la... kene sikit pun dah nak heboh satu kl.. kalau aku tau dia nak kecoh mau aku tenyeh beg laptop ni kuat kuat kene pale dia.. puas hati aku....

1 comments:

jifat May 22, 2009 at 10:30 AM  

that behaviour is not respectful dear. control urself

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP