Followers


familia

familia

mOsHi2


ketiduran lagi mimpi...+ LoNEly iN GorGeous

>> Sunday, May 03, 2009

sambil aku lunch...aku cit chat ngan "org jauh".. tak lama.. sebab dia bz arini... almaklumlah dia kije.. aku lak tgh cuti...aku lak raso mcm mengganggu je kije dia..

then aku cek email sume ..agak bosan aku biarkan laptop ni pada adik aku.. mayb dia nak surfing surfing ke..jangan adik aku tu layan ym menyamar aku udah.... aku lak hah baring tgh tgh ruang tamu. bawak sume buku yg ado...bace baca sambil layan angin yang sepoi sepoi bahasa tinge aku sumbat ... pintu aku bukak.. wahh mmg tak semenggah pompuan nih.. ermm ape nak jadi... ntah bile aku tetido tak lak kusedar... yang penting sempat lak bermimpi.. siang siang aku mimpi... malam takde pulak nak mimpi! adoyaiiii.... aku mimpi haahaha aku mimpi mickey mouse! ya Ampunnnnnnnn dalam byk byk mimpi aku boleh mimpi mickey mouse!!!!!!!

mmg merepek lol!mimpi la yg best sket ke...mimpi cenggini yg boleh sesat masuk.. hurmm aku mmg suke mimpi pelik2 jarang nak mimpi yg gempak gempak.. sekali aku mimpi gempak gempak mmg dream come true la.. so dejavu! mimpi merepek toksah citer... selalu sgt. dia akan jadi kalau ape ape aku nak aku tak dapt so mmg ku bawak ketido.. mimpi la merepek....

balik pada mimpi aku tadi yg boleh mimpi Mickep mouse ni.. hahahaha mmg kelakar.. aku leh lak kuar jenjalan dgn mickey.. sape la yg snaggup kai kostum tu pun tak tau!! .. bodoh betol! aku tersedar bile dgr lagu jepun feberet gue "lonely in Gorgeous" wahhh selalu mcm nih tau.. hehhehe mamai gak la aku ni.. bile mangun je ujung kaki aku tersarung slipar mickey mouse... hurmmm no wonder aku mimpi MICKEY MOUSE!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP