Followers


familia

familia

mOsHi2


perfumes

>> Friday, May 01, 2009

sape yg tak ske perfume kan? aku pun suke.. tu la mase aku tgh kemas2 bilik tadi nampak la 2 3 botel perfume aku.. hish... sedapnyer bau.. tapi tu la tah takde kat pasaran..hukhukhuk.. sume yg limited ajer.. siol la...

antara peberet perfume aku is CD!!.. yg ni mmg limited edition... dah takde dah..wangi bangat... bile aku tanya kan.dia cakap boleh dapat but bukan dalam botol yg sama.. aku nak botol tu gak!!!.. j`adore pun best!! tapi ... hehehehehhe





skunk target yg nie....





then aku suke estee lauder "pleasure"..sedap!!!! yg ni pun dah tak kuar.. ader tapi dia tambah adunan lain.. bau kureng... yg ni sedapppp





then aku layan DKNY ..akudh ader 2 botol! hahaha sebab sedap giler baunyer...




sekarnag aku layan dari Yves de Sistelle... "incidence"..wah yg ni swit aktive sket.. kalau watku panas mmg aku takno pakai.. heheeh bile mlm boleh... wahhhh!! paham2 la...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP