Followers


familia

familia

mOsHi2


hampa

>> Friday, May 08, 2009


tujuan aku wujudkan laman ni adalah untuk memberi ruang untuk aku luahkan ape yg terbuku.. luahkan ape yg aku rase yg aku ingin sampaikan yang tidak dapat aku kongsikan pada sesetengah org.. dan ader kala aku rase terbatas unutk mencoretkan setiap apa yg berlaku ke atas diri di ruang maya nih.. mungkin sebb aku belum cukup kuat untuk atau lum cukup yakin untuk lebih berterus terang.. atau mungkin akusedar laman ini punya "puaka".


susah untuk aku terlalu berterus terang dgn ape aku rase... kerna setiap huruf perkataan yg tercatat bakal menafsirkan pelbagai maksud.... terasa terkongkong dgn ketidak kebebasan untuk bersuara ... betapa aku amat tidak menyenangi.. telah aku katakan laman ni adalah laman untuk aku terjemahkan ape aku rase tapi nape perlu ader pihak lain yg harus menghukum.. yg harus menentukan penulisan aku..


siyes i really uncomfortable..rase mcm nak lupuskan terus aje laman nih.. mujurlah aku prepare kan diri aku dgn adanya satu ruang rahsia yg takde sesape melainkan aku yg tau.. disitulah tempat aku benar benar jujur dgn luahan .kerna takde siapa boleh tau.. nilai ape yg aku luahkan... dan laman ini laman untuk aku ceritakan sekadar yg bisa sahaja.. dan bile bile masa aku akan lupuskan bile tiba masanya..


lelah aku dgn adanya ketidak terbukaan untuk bersuara..

1 comments:

Unknown May 11, 2009 at 8:33 AM  

jangan terlalu memikirkan apa yang orang lain kata/nilai dari apa yang fa luahkan dalam nie... this is your site...mereka takde hak utk menilai... kalau sakit hati, then toksah baca blog nie..right? so, pedulikkan apa orang kata.. yang penting fa tau apa yang fa lakukan dan Allah juga tahu apa yang fa lakukan... stay cool little girl... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP