Followers


familia

familia

mOsHi2


Jemputan kawen

>> Sunday, May 24, 2009


Akhirnya sampai jugak jemputan dari sahabat ku jauh di kedah tu! aku mcm nak majok jugakla kan.. mane taknyer aku sekelas dgn dia since form 1 so kalau dia tak jemput aku g majlis dia mmg r aku putus kawan! wahh camtuuh sekali aku...


tak sabar nak balik kedah untuk join this ceremony nih...bukan pe kire dia nih mcm pencetuslah untuk geng aku kalau nak berumah tangga nih.. hikhikhik.. pasni aku tunggu lak jemputan kawen dari kawan kawan aku yg lain.. tunggu sume dh kawen baru aku kot hahahahha gatai!!ah lambat ag la aku.. mcm ader yg nak kat budak tak semenggah nih.... sebeblum nih ade yg kawen cume aku tak berkesempatan nak balik.. but untuk kawan aku yg sorng nih mmg aku sanggup cuti la... kawan baik..kawan gaduh.. kawan bahan n antara kawan terbaik la....
bebaru ni sempat dia 3G aku.. bising jugak dia cos asik tak dapt. mau tak dok clash 3g ngan panggilan dari ajib! hehehe.. wahh da selamat ko shahet... ermm dia mintak aku jadi pengapit ae? sosorry shahet.. selalu sgt aku jadi pengapit t kang aku tak kawen kawen sebb dok selalu apit pengantin!!




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP