Followers


familia

familia

mOsHi2


lawak bodoh dari aku

>> Wednesday, May 06, 2009

Hait tgh serabut kan pagi nih.. time tu jugak pewot aku kebuluran.. ermm aku just jenjalan kat kaunter bawah.. duduk kat kaunter tgk tgk org until org jauh tepon.. uikks kata bz dong.. bisa jugk menelepon gue ni..terkejut but aku suke.. boleh aku ngadu domba…hikhikhikhi..

Borak jap info sal kekusutan pale nih..then terus g meja kak ai.. lapo dong!! Ermm aku wat pakej brunch arinih.. (breakfast + lunch).. sebb lunch ni aku byk kije nak wat..ok gak atleast baru arinih aku nampak akak aku tu mkn nasi.. bukan main sush nk tgk dia mkn nasi… buih mulut advice! Ok lah even separuh dar setengah nasi yg dia amek.. untuk aku yg kebulur nih.. di kasinyer setengah.. eeii mane cukup.. paling paling penuh… nak mintak tambah aku segan lor sebb aku dah pegang lak pinggan nasi tu.. ermm takpelah..
Time nak amek lauk aku tak tahan.. boleh lak wat lawak antarabangsa.. tgh tgh nak cedok ikan boleh pulak tak sampai.. mkin ketengah ikan tu .. dgn ketinggian yg amat comel nih aku tak sampai nak sauk ikan tu.. kak ai gelak ajer.. aku dh bengang jer.. mcm nak aje aku letak pinggan tepi nak jinjit but sebb aku tgh tak balance biar je.. last last aku letak je senduk.. nak amek lauk lain.. kak ai dah mmg gelak je.. sakat aku.. hah sakat selagi boleh..huhuhuhu then bile aku dah nak amek lauk lain baru dia tlg aku sauk ikan tu.. hah!dapat gak akhirnya!!

Puas aku mkn sampia tinggal tulang jer.. mmg patot pun.. wat malu aku ajer time nak amek lauk… eeei!!!! Kene jugak tangan panjang.. tangan pendek pun nak sauk lauk tak sampai.. hampes!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP