Followers


familia

familia

mOsHi2


ku Seru

>> Thursday, May 21, 2009

mcm seram je tapi hampeh.. idak nyer.. saje je nak wat kecoh.. huhuhuhuhu ermm ku seru mcm lagu misha omar .. tapi yg aku nak seru skunk ni bukan lagu tapi somebody... kikikikik.. ermm mungkin kebetulan tapi ntahlah no komen la wat mase nih.. aku try jugak nak menyeru org kan. ne la tau kot kot dia terseru.. hish mcm seram je...

benda nih jadi 2 3 mlm lepas.. aku terjaga around 330 pagi.. aku tgk je hp merah aku..terdetik kat hati nak ke tak msg somebody tu.. yelah ne tau demam di belum kebah ke ape ke.. kalau aku msg watnyer dia terjaga t kang sush lak dia nak tido balik.. tapi kalau tak msg hurmmm pikir plak macam ne condition dia.. skunk ni kan mcm2 sakit... even dia dr,.. tapi hurmmm.. aku belek jugak hp tu tapi takde nak wat pape.. last.. aku takmo msg la.. just doakan ajer everything wiil be fine.. then aku sebut nama dia xxxx..... 3 kali aku sebut.. elok je aku letak hp tu kat sisi aku tup! terus dapat kol dari dia.. uikssss!! dia terseru ke? mase jawab tu aku wat lawak ag.. tapi dalam hati terdetik jugak mayb kebetulan kot... aku abaikan..

then tghari tadi mase aku dalam keta my sis.. nak tido le kononnyer.. aku sebut ag nama dia.. 3 kali jugak... then aku pejam mata.. tup tup bunyik tepon..somebody yg kuseru namanya!! wah!! ni mmg ku seru nih... mayb kebetulan jugak kot.. hurmm ntahlah .. nak caye pun tak.. tak nak caye pun tak... selalu jugak mcm ni..

yg penting setiap kali aku seru nama dia mesti ader respon!! paling latest tadi... baru jap tadi. aku pikir dia.. terus dapat kol dari dia wahhhhh!!! mcm ni boleh selalu aku seru! kikikiki

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP