Followers


familia

familia

mOsHi2


present for mama

>> Sunday, May 03, 2009

this month is mother`s day.. hurmmm ape ae nak kasi kat mama? actually aku ngn angah mmg tgh kompius untuk pikir ape yg leh untuk kasi pada mama..bukan pe.. mama dah ader segala nyer.. ape yg kitaorg nak kasi sume mama dah ader.. cume satu je dia takde ag kalau nak dibanding dgn mak mak kat dunia nih... "menantu" dia lum ader wakakakkakaka!..

aku tau mama tidak mengharapkan sangat but aku sebagai anak mmg nak manjekan mama aku tu.. mama ku tu sorang jer... kalau boleh ari2 nak wat suprise apokan dayo.. eden ni bese2 jer.. bukan witch yg ader special power kan.. hehehhehe..

last year aku dh kasi dia handbag.. ape ag ae nak bagi tahun nih? adoii pening kepala...

ermm mkn mkn kot..? boleh? aku cuti then masak untuk dia..hihihihi... mcm le aku pandai sgt masak.. hehehehe

eeiii tak sabo nak tunggu mama n abah lek...

ermm sesenang aku tunggu je fathers day then sambut sesama kan senang! heheehhe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP