Followers


familia

familia

mOsHi2


pls try understand me

>> Friday, May 08, 2009

arinih busan.. mood pun takde...tambah dgn kije pulak yg manyak untuk prepare esok.... akak aku masuk opis ptg nih.. so takde geng lor nak gossip gossip.. then satu ag aku tak leh nak kacau sorang nih sebb dia dah masuk hutan wat research kat GM.. no network ehehehehhe.. adoiyaiii... sush la nak refer paper ngan 2orang penting bile enggak ada..

so arinih aku takleh nak kacau sape sape pun..giramnyer.. hurmm pepagi tadi aku ader sket telagah ngan kawan aku.. adoyaiii.. enough la..aku dh tak larat nak tambah masalah kat pale aku nih.. masalah sedia ader pun lum settle... mayb sound too selfish but aku taknak effect diri aku sendiri.. doc pun suh aku untuk tidak terlalu preasure coz nanti aku jugak sush.... nape perlu jadi mcm nih.. nape perlu demand dgn aku...? dah tak nak jadi kawan aku ke? nape perlu demand something yg aku tak mampu.. hish.. kusut.. mls nak pikir... mood aku terus merudum tau.. sume org aku tak layan... tenet pun aku curi curi tu pun bile nak ngedate blog..

susah sangat ke nak paham kehendak aku nih...adoyaiii...u deserved a better gurlz than me tau! bukak mata luas luas... jgn mintak aku untuk benda aku tak mampu.. cukup... ader yg lebih berhak untuk kamu di luar sana.. yang pasti bukan aku orangnyer... kalau sume kebaikan yg dberi kat aku untuk sogok perasaan aku.. mintak maaf la... aku ni naif... tak tau aper tersirat tersurat.. but aku mmg tak mampu nak bagi ape yg dimintak.. mintak maaf... close ur heart n just be frens... my close frens... thats it. finish.. kalau tak.. just kill my name on ur mind ... get it!!!!! like the same way i did to my close frens fews years ago... .. u can hate me if u want.. siyes forgive me coz i can`t give what u want from me.. n i will pay back kebaikan tu.. kalau sush sangat untuk you jadi kawan aku... adoiii pening.. penat sume ader.... nape aku kene lalui benda nih selalu sangat hah! cinonet betul!!!!..

orang kata kalau kite sayngkan orang tu mesti kita nak dia happykan. so nape kita nak halang? tol tak?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP