Followers


familia

familia

mOsHi2


kerjaan adik

>> Thursday, May 07, 2009


arini keadaan opis aku amatlah terkawal.. wahh aman duniaku.. server ok jer.. arinih takde terima lawatan dari mana mana vendor.. mmg aman.tapi dalam aman aman kije tu ya ampun ko.. busan amat deh! sebb dh takde kije sgt dah... aku tgk senior aku sumenyer melayan tgk mubie... ader yg tido.. hurmmm pelikkan kije aku. hohoohoho siyes kije tempat aku best. but ader masa masa mmg tak best.. sementara masih tgh free ape kata kalau manfaatkan masa kan.. aku mmg tak leh la nak ngulor tido ape..sebb tak secure beb! dah le aku je pompuan tomei kat data centre nih.. sejuk pulak.. hehehe

mmg tgh busan nih.. seb bek aku ader bawak buku adik aku. so boleh la wat part time untuk wat note ringkas untuk dia..subject sejarah.. peberet subjeck aku mase sek.. wahh dapat je buku terus ligat otak aku membaca. tingat pulak score subject sejarah aku yg bertahun lepas.. huhuuhu

ermm tgk pada silibus mmg byk bubah dah.. tak same mcm mase aku sek. ader yg dh tak diguna pakai.. makin ringkas jadinya.. patot budak mkn pandai!..aku pulak tambah ringkaskan.... skunk ni aku tgk siapkan nota nota untuk bab 4 ngan 5.. sal mlaka sume lah.. wahhh.. untung la adik aku nih... sume homework akak akak dia wat..result ko tak gempak along tarik balik sume ape ko nak! hihih kijam pulak rase..
sebb dah tak de kije sgt aku wak kije adik aku nih.. hehehe sesekali asah otak aku mengengat hihiihi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP