Followers


familia

familia

mOsHi2


citer pagi khamis

>> Thursday, May 07, 2009

arini ari batik.. so aku sambut seruan kerajaan untuk kai batik arinih.. kebetualn leh plak sama theme colour nagn abah. wahhh tiru nih! hehhehe but aku kai baju lama abah baru nak rasmi baju baru huhuhuh... arinih aku try untuk enjoy life sebaik mungkin.. semalam sampai migrain aku pikirkan mcm mcm hal.. tekanan sana sini so hope today everything under control.. :P

arinih mama pepagi dah panggil aku ninja turtle ... adoiiii

"la... dah bawak cengkerang ninja turtle along?"

"heheehheeheheh ader lak ninja turtle mama nih..."

"sengih sengih ..angau la tuh.."

"hehhehe senyum pagi ma...."

ermm arinih tak ramai org kat lrt.. dalam train ader kesah yg wat aku hilang sket hormat kat sorang pakcik nih... ermm tak tua tak muda.. dlam 40 an la.. dia duduk sebelah aku..
kebetulan mase dia berdiri nak kuar..wallet dia jatuh.. aku sedar. then aku panggil la pakcik ni

"pakcik.. wallet pakcik jatuh tadi?"

"aha! bagi balik!"

ek eleh pakcik nih ajar kurang betol.... main main jerkah pulak.... pastu dengan takde adab kuar je dari train bile train berhenti..

moral of the story.. jgn salahkan orang muda kalau adab takde sedangkan orang tua yg lebih mkn garam pun hilang sudah adabnya... bukan aku nk reward pape.. atleast aku dh tlg dia dari kene byk wat kije kalau wallet hilang.... atleast awak tu tua.. tunjuk la sikit.. orang dah tlong... eeei nyesal pulak tolong.. kalau aku tau.. mau aku lempar jer wallet dia ke luar biar dia ngambik sendirik..aku cakap baik2 aku pulak kene jerkah dek dia.. hammpas!!!! yg wat aku sakit hati pakcik nih sebangsa dgn aku..seagama dgn aku.. eeei teruk dol... mmg aku tak respect pakcik nih.. selfish betul!!.. kayo tapi miskin adab!

then aku g opis wat kije pastu turun surau.wat aktiviti mcm biase kat surau tu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP