Followers


familia

familia

mOsHi2


Tsunami ADAM

>> Tuesday, April 01, 2008

adus tekanan sekali aku ari nie... cam gampang aje ari ini... mcm ner aku nak tlg adam? adoi.... fening nih... ermmm due date 2th april?! hei x leh delay dulu ke?... xkan nak on da spot? cinonengnyer... adus nape la tabung aku bulan nih lari...?
kalau tak leh tlg half half..... cian adam .. dia pun still tgh pening kan? sabar ye sayang.. org cari kan inisiatif lain...
arinih ikotkan hati mls nak g kelas.. but sebab aku pikir kan nasihat adam suh blaja pepandai.. aku pun ikot.. otw g kampus.. masing-masing diam.. until......
PERANG BESAR!!!!!
ni kali kedua aku kene tengking cian aku.... tapi salah aku... aku ader sebab wat mcm tuh.. tapi sebab xnk keruhkan keadaan lagi, aku diamkan ajer... tapi aku pernah terlintas nak kasi tau kat dia.. but setiap kali nak kasi tau.. setiap kali tulah ader halangan..... tapi... benda dah jadi.. xleh putar balik...
biarlah kalau dia rase senang kalau marah aku style mcm tuh..
n untuk diri sendiri.. padan muka ko!! tulah gatal nak pendam sangatkan...saje cari pasal..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP