Followers


familia

familia

mOsHi2


cuci cuci..

>> Sunday, May 03, 2009

sunday monin... wahh ari minggu yg aku suke..esok dh masuk senin hehehehe.. ermm aku jeles la tgk all my lil sis boleh je tido bangun lewat2... selagi tak dikejot mmg tak akan mangun.. adik bongsu aku tu kire baik sket dari la.. aku plak memanjang je mangun awal.. sesekali nk gak try bangun lewat.. hihihihhi macam skunk.. aku dah setel wat kije umah suma dey all still membuta kat atas.. wahhh tensi!

pagi ni kije aku focus kat luar umah.. sebb ptg semalam tak sempat nak wat.. so even blakang aku msih sakit ag.. aku tetap kuatkan diri nih.. takkan nak manje manje lak bile sakit.. takde maknenyer!! mmg tak mkn la aku t...


arinih aku dah menyental basuh luar umah.. ermm even tak kotor but aku rase mcm kotor je.. susah jugak pembersih terlebih nih!! pas sental sental aku sambung cuci kasut kasut aku yg aku kai last wik... mmg aku kene g urut kot blakang aku nih.. sakit ... aku cepat cepat sudahkan cuci cuci kasut nih.. ermm ni baru separuh kasut..ader ag.. mmg aku kene tambah satu ag rak kasut.. yg sedia ader pun penuh dgn kasut aku sampaikan kasut abah mama angah sume kene taruk tempat lain...gile kasut betul!! skunk ni aku tgh aim satu pasng ni kat time square.. t la ader wit baru aku g li.. skunk dah bankcrupt!!





kasut aku ni ikot theme baju aku.. tu pasal byk pasang.. kekdang habit aku ni main beli kalau aku suke!!.. evem mama bising sebb dh takde tempat nak muatkan kasut kasut aku nih.. aku still li jugak... hihihihi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP