Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Wednesday, February 06, 2008

arinih aku agak bz banget.. memandangkan kije aku yang langsung x ader surutnyer di tambah plak ngan assignment aku time sem break nih.. amat menekankan fikiran aku yang kusut.... tambah plak dengan keadaan aku yang demam nih....... waaarghhhhh tersiksa jiwa ku....!!! mcm pagi nih aku kene hantar surat kebenaran yang pihak MARA nak untuk APproved loan aku..... punye lah seksa nak dapatkan surat kebenaran tu... tensi aku rase...... terpakse naik turun lif berkali kali.... geram.... banyak songeh betul pihak pengurusan aku tu bile aku mintak surat kebenaran majikan... wat itu wat ini...... kalau on the spot leh siapkan benda aku nak x per.. ni nak kene tunggu lamer..... kalaulah aku tau mcm nih punya seksa nak dapatkan surat pengesahan.... aku xnak wat loan untuk study aku..... benci tol aku benda2 yang main ngan mase nih.....
arinih mcm biase.. pihak IBM datang nak wat something kat server tempat aku.. awal2 ag mamat IBM yang sorang nih dah kol aku untuk help dia sket......tapi yang aku hangin sangat mamat nih boleh plak kol aku kul 3 pagi tadi just nak gtau hal yang itu jer... ape xkanlah dia x boleh tunggu matahari naik kot...... geram ati aku tapi nak wat camner.... nasib baiklah dia offer nak banje aku lunch arinih... heheheeh so aku acceptlah.. memandangkan arinih dapat mkn free ag.... hehehehhehehe so dia dtg opis aku kul 11 pagi.. aku jemput bid nih kat lobby opis aku.. memandangkan dia x ader access card untuk enter tempat aku .. so jadi japlah Qadam dia.......
aku pun biarkan dia wat kije dia sampai habis... aku plak pun sambung lah kije aku...iaitu cari bahan untuk assignment aku yang dah nak sampai tarikh akhir untuk di hantar.....
dalam kol 1230 mcm tu dak2 IBM ni dah settle kije... but dia dah ajak aku untuk g lunch sesama.. memandangkan belum time lunch aku suh dia tunggu but.. dia KIPNAP aku untuk lunch ngan dia on dat time gak...... mujurlah senior aku bagi izin..... dia decide untuk lunch kat secret recipe.... aku ikot jer coz dia nak banje aku... hehehehheheh aku segan gak sebenarnyer nak lunch ngan mamat nih.. almaklumlah takot terserempak dgn staff opis aku.. jadi gossip plak.. coz patotnyer aku x boleh terlalu rapat ngan clien bile still opis hour.. hehhehehe... ader dalam 2 jam gak lah aku di KIPNAP.. but we truly have fun!!!! byk gak benda yang dikongsikan.. coz nihlah pertemuan pertama aku ngan mamat nih dalm tahun nih ....masing2 bz dengan kije hehheeeeehe


1 comments:

Anonymous September 8, 2014 at 1:45 AM  

Awesome! Its in fact amazing paragraph, I have got much clear
idea on the topic of from this article.

Also visit my webpage :: your body lyrics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP