Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Thursday, May 14, 2009


mornink.. wahhh kecapetan gue malam tadi.. g ikot my sis g umah mak angkat dia kat selayang..so sampai umh kul 10 mlm.. then aku sempat ym ngan jifat jap then make some phone calld pastu tido.. tido mati tak hengatnye

kebetulan hujan lak mlm tadi so mmg nyenyak le aku tido..hihihh mood tido aku bersambung bile sampai opis.. hihhhih arinih aku blue.. ye la.. asik ingat nak tido je.. ermm mayb sejak aku tak leh tidur panas punya pasal watkan aku nak ader tido yg cukup .. ni pun rase mcm nak sambung aje tido.. arinih aku kije berdua je dgn faiz... senior enggak ado.. g krusus AD HOC RENTAS.. arinih mayb bz sket kot sebb ader nak handle satu tean vendor.huhuhuhu...
pagi nih aku dah kene main main dgn senior aku kat 3M damansara sana.. ader ke suh aku teka caller pepagi.. ne la aku nak hengat.. kenal pun gitu gitu jer... hish diaorng nih.. hbis aku kene bahan kaw kaw dgn senior sebb tk kenal.. dah mmg aku tak kenal lor... baru sekali aku menapak kt sana tu pun kejap je.. hampes tol la... tapi ok la pepagi wat aku gelak!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP