Followers


familia

familia

mOsHi2


cerita ahad

>> Sunday, May 10, 2009

Mcm biase pagi ni aku kije jugak.. 7 ari seminggu.. adik aku tetap follow akak tomei dia ni ke opis… arinih opis aku kebanjiran staff. Coz proses DR mmg akan focus kat data centre.. aku just pantau staff lain wat kije… adik aku.. udah ku sogokkan dia mubie.. ehheheh ok la jugakkan.. pas dia hbiskan sumer homework aku kasi baru leh tgk mubie.

Hurmmm aku nak kongsi sket citer lawak sal bos aku.. ahhaahah siyes aku tak leh nak tahan diri dari gelak kat dia…bukan pe nak kate dia ni tgh kalut tak jgak.. tgk relax ajer kan.. aku printkna job dia pun ok jer… ntah macam ne mase dia nak panggil aku untuk ikot dia ke bilik server dia boleh terlanggar pintu kaca! Ya ampun….sikit punya kuat.. bergegar pintu.. mcm ne lah leh langgar pintu side sebelah.. sebelah ag mmg aku open luas luas senang la toksah nak touch finger printkan… tapi dia boleh pulak g cium pintu kaca tu!! Adoiii gelak kejap aku kat situ.. siyes sebb jadi betul2 depan aku.. wadussss mau sakit… coz aku pun pernah gaks 2 3 kali langgar pintu tu.. adoiiiiiii lawaks!!! Aku langgar pintu pun pastu terus pening.. inikan dia… wakakakakaka….

Hish jahatkan gelakkan orang! Bukan ku sengaja nak gelak…tapi takdelah aku gelak guling guling…. Cume sekadar gelak la.. hehehheh…
Hurmm aku ader wat agreement dgn ajib only just 1 call dalam satu ari…. Hehehehehehhe.. agak agakkan boleh laku tak agreement tue? Heheeh hanya aku ngan ajib je tau! Wakakakaak..

Oleh sebb arinih dia bz so aku tak leh interrupt dia.. aku kene jugak stay on my word. Kalau idak kompom aku kene bahan sokmo je ngan dia… eeeeeiiii geram!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP