Followers


familia

familia

mOsHi2


kerja gile!

>> Saturday, May 02, 2009

aku geram betol la dgn ASTRO ni.. service teruk sgt..sakit jantung aku.. eeii mls nak bayar ag kalau mcm ni.... selalu sgt jadi la.. dulu aku tepon call centre... cakap mayb ader masalah ngan kad baru tu,... dah ganti baru pun sama jugak.. eeeii .. kejap ok kejap k.o...

so aku yg mmg cepat hilang sabor ni ape ag... suh adik tgk tv kat bawah men aku install sendiri...aku cari tangga,, playar sume n naik atas... siyes 1st time aku panjat panjat ni setelah aku tenggalkan bertahun lepas.....kalau mama abah tau.. mampus aku kene marah! giler pompuan panjat smpai keatas bumbung untuk set up kuali ASTRO!.. abah pun tak penah wat selalu men suh org nih.. ni kan anak pompuan diia!!

gayat jugakk takot aku terslah pijak..mau gelongsor jatuh kebawah,... kompom patah kaki lol!!!.. aku godeh godeh kuali dgn sudip ASTO tu.. aku suh adik loudkan speaker untuk aku leh dgn dia punya bunyi "bip" tu kan... .. uih best.. dengan angin sepoi sepoi budi bahasa.. 1 taman aku leh tgk.. ehhehe ermm sempat gak berangan kalau kalau ader kesempatan tgk firework atas bumbung umah kan.. sebab klcc dgn umah mmg clear giler....

tak tahan panas aku turun bawah tgk.. wahhh!! terror gak minah nih kan.. terus ok ajer !!! boleh wat part time pasang kuali kat umah ornag nih...
but mase nak turun tetiba mata aku berpinar sebab lame jemur kat panas.. so nyaris gak aku jatuh. mujur sempat paut! kalau idak.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP