Followers


familia

familia

mOsHi2


Rezeki ari isnin

>> Monday, May 04, 2009

Alhamdulillah...rezeki tuhan.. arinih department kitaorg ader wat majlis nak raikan staff staff yg kene pindah g pj.. so ader lah wat mkn mkn... hmmm sebab tak bukak email outlook aku ni tak tau la kan... pewot tenyang ag nih.. ader lak rezeki masuk!

yang tak besh nyer,.. aku kene g amek kat bawah.. eiii tak ske lor...malasnyer.. suh le jejaka jejaka kat atas ni ke.. kat bawah sape2 tlg naik hantar.. ni tak nak yg kat atas nih turun.. elekk tau r kat bawah sume pegawai pegawai kan... kitaorg yg kat atas nih sape... dah tau wat mkn mkn cam tuh ag mau wat sombong ka.. dtg jelah bawak naik atas ni.. atlest kenal jugak dgn kami kami yg kat sini.. bengong tol!

aku dah decide tak mo turun.. dulik la kalau tak dapat pun.. bukan aku hadap sangat kan.. cukup la aku terasa ati dgn management kat sini... end!

1 comments:

akira @ Helmy May 4, 2009 at 2:32 PM  

Alhamdulillah...de gak rezeki masuk...klu wat slalu lagi bagus..hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP