Followers


familia

familia

mOsHi2


alamak..kantoi sudah!!!!!

>> Saturday, May 09, 2009


ok.. camner nak citer ae? hurmmmm mase aku ngan chat chat dgn orang jauh,....i was informd by him that that dia dah dikantoikan oleh aunty dia yg kebetulan enter ke bilik dia.. so kantoi sudah apa yg dia dok sorok all these while kan... so mcm cacing kepanasan la orang tu bile kene soal siasat dgn his aunty kan.. patot la dekat 20minit gak dia hilang tanpa dikesan!heehehe kene ambush upenyer! wakakakkkaka...

serte merta terlintas ape yg aku riso slama nih kat mind aku... sampaikan tetiba aku menangis kejap mase chit chat ngan dia....hope dia tak pasan..

ermm riso takot cemas sume ader... n sometime aku hilang tumpuan bile chat bertanyakan pendapat dia tentang masalah nih... mayb i need to be ready untuk sebarang kemungkinan.. oh gosh...!!!!!!!

at the same time kawan aku shahet inform yg dia dh slamat smpai kedah.. senin kene lapor diri kat hospital penang. elok jugak. atleast tak jauh dgn wife dia bile kawin nanti...
mcm tak caya je shahet kawan aku ni nak kawen.. betul2 pecah tradisi geng kami mase sek!!! aku harap sgt dapat join majlis dia.. n i reallt hope that "he" will join me in this ceremony..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP