Followers


familia

familia

mOsHi2


tercekik tulang

>> Tuesday, May 26, 2009


ermm apelah malang nasib aku arini.. selama ni tak penah penah aku mkn tercekik.. arinih aku leh tercekik tulang!! tulang ikan parang.. aduss.. siksanyer! puas aku dok menjolok nak kuarkan tulang tuh.. orang cakap suh kepal nasi then mkn pun mcm tak berkesan je... huhuhuuhu... seingat aku last aku tercekik mase aku darjah 1 dulu.. tulang ikan tubuk.. hah ni ikan parang pulak... ayo!!! tak tau mkn ikan ke dei! terbantut selera nk habiskan asam pedas ikan mparang peberet gue!

3 comments:

jifat May 27, 2009 at 10:31 AM  

buak aponyo demo tokse ghoyak ambo hok demo cekik tule?

akira @ Helmy May 27, 2009 at 11:24 AM  

next time hati2 bile mkn...

eyfa hanies May 27, 2009 at 6:29 PM  

gue enggak tau deh apa an sih kamu bilang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP