Followers


familia

familia

mOsHi2


allergic + new baby

>> Thursday, May 14, 2009


aduss sakit jari jemari comel aku nih.. merah merah je.. ni sume salah sendirik. gatal ag nak beduk aje makan sume benda...

semalam mase g umah mak angkat kak ai kat selayang.. dia ader jamu kan kitoarg keropok udang.. wahh bukan main sedap aku melantak.. even dah tau aku mmg tak leh nak mkn. sbb ornag dah jamu aku pun mkn... hah mlmnyer mmg peritlah jari aku ..naik merah2 dgn air bisa sume.. sakit.. then pagi nih aku tgk dia ag naik bintik bintk merah.. gatal gatal jer... wahhhh tu la degil sangt aku nih... padan muka sendirik!!...

hbis gatal2 tapi part paling aku tak tahan dekat jari la.. sebb kita akan wat kije.. cuci tangan la ape la.. perit... kaki aku tak delah gatal cume mlm tadi jer.. cepat cepat letak ubat. eeeeiiii byk songeh betl aku nih... boleh ke nak jaga aku nanti....

hah arinih jugak aku dapat news.. my kazen ena dah pun selamat "meletup". ... wahh ajar kurang nyer ayat. dia samat bersalin baby gurlz . berat 3.19 kg... beso gaks..wahh selamat la ena tu jadi ibu... aku lum smepat nak tgjk dia ag.. nanti nanti lah.. mayb time ni pun ramai nak melawat dia.. so biarlah dulu. tak kemana pun... hope pasni my kazen tu lebih matang nlebih "rajin" dari biase.. sempat aku smash ag.... hahahhaah ape yg aku tau ena cakap anak dia kene vacum sebb dia tak reti nak meneran.. alahai ena.. pale anak ko melonjong la nanti.. tapi takpe yg penting 22 selamat.. n untuk gg be a gud father n husband ...
wah sejak2 ni selalu dgr orng bersalin... eeeii sonoknyer... but cuak pun ader!! mcm ne lah aku nanti.. eeei gatai!! kawen pun belom nak pikir sal beranak! hampes!!

1 comments:

jifat May 14, 2009 at 10:15 AM  

siannya.....lain kali makan tu ingat2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP