Followers


familia

familia

mOsHi2


bekfas + ....

>> Wednesday, May 13, 2009

pagi ni aku bekpfas dgn lunch sekali.. coz tghari t nak teman akak ku g ts.. so arinih kene mkn nasi lah... mkn bertiga dgn abang aku...iswan. cian dia nampak serabut. hurmm ni lah hakikat kalau kije bidang IT ni.. takde life tau!! nak cuti pun orang still cari lagi.. so sape sape yg raso nak kapel ngan orang IT siap sedia la anda huhuhu

pas mkn aku saje je tgk archieve ym aku.. ermmm nak gelak pun ader bile aku perang ym ngan ajib.. nampak sangat kebudak budakkan aku! cis!!! aku try psycho pun dia pandai lak psycho aku balik.. eeeii hampes.. sush tau nak lawan dgn debator terbaik ... but aku rase 'sejuk' sket bile dia pujuk aku dgn cara kematangan dia tue..wahhh! ermm ader jugak nak beralah dgn aku kan... eeei buruk perangai!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP