Followers


familia

familia

mOsHi2


letter? new sim

>> Wednesday, May 27, 2009

hah ni ambo nak ghoyak ni... wahh speaking klate deh aku nih!! ehhehe ermm mcm ni arinih aku lek awal.. so menapak jugklah dari lrt.. sampai umah je mama otw nak kuar so dia pas kunci umah.. aku masuk then aku nampak ader surat!! berderau hati nih surat ape lak.. sampai 2 hah!!

ermm satu dari company yg sokmo aku borong kain la... member`s letter.. satu ag ni jauh dari pantai timur.... wahh pes time ni dapat surat dari pantai timur.. pes time jugak dapat surat sejak dok ado tekno canggih nih.. wahh jakunnyer!!

lawa tak handwritting ni? hihihihi pes time tgk aku dah senyum sumbing dah.... wahh mcm nih upenyer tulisan dr.. kikikikki jahatnyer aku!!!! so aku dgn rakus amat ni bukak la sampulnyer.. ermm eh ader surat la.. wahh poyo je.. walhal dah tau... pastu ader something... ape ae?


ha.... tada...... new sim kad!! 3G simcard dari celcom! arigato gozaimassss!!! ... so aku dh ader new num.. yg ni aku takleh nak kabo le bape numnyer sebb dah wat deal kan.. agpun aku loan je simcard nih.. ne tau esok lusa dia mintak balik ke.. ehehheheh thanx so much...



aku terus tukar sim kad maxis 3G aku n wat 1st kol... hehehehehhe sukeneyr hati.. yelah connection umah aku agak kureng.. nama je dok tgh2 kl but line mcm bengong!!!! my new num hah jauh sket ke selatan.. ok lah dh ader num utara kan.... selatan la kite!! 013-7xxxxxx hihihihhi

5 comments:

jifat May 27, 2009 at 7:09 PM  

sapa punya tulisan buruk sangat tu?

eyfa hanies May 27, 2009 at 7:11 PM  

ermmm dunno la... comel ape... mcm tulisan budak sek ren je...

jifat May 27, 2009 at 7:21 PM  

awak suruh dia datang kelas tulisan ngan saya ae!

Unknown May 29, 2009 at 10:50 PM  

peghh...huduhnya tulisan itew... ;P wakakaka... nak belajar menulis?? meh belajar ngan k.ai nie... apa jua bentuk tulisan akan diajarin... wakakakaka...

eyfa hanies May 30, 2009 at 12:34 PM  

hahaha tau takpe.. mmg huduh pun tulisan itu lawa ag tulisan aku!waakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP