Followers


familia

familia

mOsHi2


ReD tOm3! _forensic case

>> Tuesday, May 12, 2009



samat pagi mesia.. wahhh!! happy bangat aku arinih ae! hidup mesti mau happy...tol tak?sedaya upaya aku cube untuk think positif untuk sumer perkara... mungkin sebb arinih aku "gurlz in RED" from heat to toe merahhhhhh ngah!! sampaikan heel aku pun merah! wah classss.. hihihi warna peberet. teruja gitu!


shoe dari "shoe obsession"

mungkin sebb aku dah terlebih charge bateri kot.. heheheeh mau tak. semalam aku terpakse half day sebab dah terlalu penat kije .. balik je aku tido tak hengat! eeeii cian badan aku.. ehehehhe but skunk tak ag.. i`m totally fresh.. takde penat ag dah.. heheh kul 4 dah terjaga terkebil kebil mata ni.. cume aku sengaja untuk golek golek atas katil.. ahahhahh...

seawal pagi hari.. aku dah ceria mungkin sbb abang cayunk aku tepon!! wahh miss him much! eei aku rase mcm nak join je dia g wat kije forensic dia tu.. dah le aku minat giler kat forensic!!! semalam sempat borak sal ader kol dari PDRM nak kan dia tgk satu kes nih.. hish bestnyer... terus terbayang watak watak dalam csi : gill gribsom.. fulamak.. best.. hah kalau aku tukang sibuk ni join.. ermm mayb aku cam "stella bonasera " dalam "csi new york " tu!!wahh kelasssss gitu! best nyer teruja aku! tapi tulah sebb aku terkurang bijak pandai kan so tak dapatlah nak futher study bidang aku minta.. dah tercampak kat IT.. huhuhuhuhu ... dah alang alang sebut sal csi kan.. aku suke tag line dari "Horatio Caine" yang dilakonkan oleh "davic caruso... wah punya fanatik aku nih dgn forensic.kkikikiiii . tag line dia yg nih "I'm Horatio Caine, and this much I know. At CSI Miami we never Close." wahhhh macho siottttttttttt!! sukenyer!!!

1 comments:

Unknown May 14, 2009 at 4:40 PM  

feveret kaler is red eh?? hehehe.. ajib...cam kaler rumah sarjana jek tu..kan kan kan?? cam kene plaks ko pun dulu budak sarjana... hahahaha ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP