Followers


familia

familia

mOsHi2


agreement

>> Monday, May 11, 2009

ok aku nak citer sal perjanjian lisan aku dgn ajib.. hurmmm dunno sama ader berkesan ke tidak tu aku tak sure. but my instinct said "no''. huhuhuhu gile kan? baru je satu ari perjanjian ni di laksanakan.. wahh gitu..

antara perjanjian bodoh yg kitaorg buat is no calls.. no ym or ape ape je selama seminggu. kecuali sabtu.... ikot kan aku ngan ajib ni boleh wat kol sekali je satu hari.. tak leh ym.. tapi sebb aku geram aku slumber je cakap no calls.. no ym.. just msg 2 3 je cukup... taksangka la setuju.. n aku takkan nak tarik balikkan ape aku cakap so aku accept je..

hurmm mcm tak logik jer.. kan? perlu ke wat mcm tuh? dah le jauh pastu nak cut pulak connection untuk minimize.. hurmm sempat gak aku refer ngan kak ai. wahhh agak terkejut jugak my sis... hurmm o komen.. kene time je.. kalau tak nampak sgt aku ni poyos je.. dah cakap nak tarik balik... hampes!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP