Followers


familia

familia

mOsHi2


sunday + ikan

>> Sunday, April 12, 2009

well cuti2 mcm ni seswai sagt kalau tido then mangun lambatkan...?
but aku tak leh nak tido lajak sket.. pepagi mama dah kejotkan aku suh teman g pasar pudu!!! ADOYAIII..! selama ni selalau g dgn abah aje kann.. but pagi ahad ni aku kene ikot dah parent aku g pasar... warrghhh!! tak suke..

dalam keta aku sambung tido jap sementara nak smpai destinasi..sampai je aku tanya nak li pape. mama cakap takde nak li pape pun just nak li ikan jer.. ikn ape? ikan untuk tambah kat dlaam aquarium tu... what!! nak li ikna tu sampai aku pun kene ikot.. adoii mama ni selalu spoil tau!! rupenye nak ajak aku li ikan jer.. nak suh aku,mama n abah cari sesama.. adoiiiiii...

manje kan mama/ yup! that my mom... usaha jugak untuk cari mase untuk kami bertiga berkumpul n diskus abaout what happen sepanjang minggu n diskus about my other siblings..

kelakar!

1 comments:

akira @ Helmy April 13, 2009 at 4:36 PM  

xpe..temankn mama jer...hehehe
jgn melawan tau...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP