Followers


familia

familia

mOsHi2


bekpas..

>> Friday, April 24, 2009




untung kalau jadi adik kan.. boleh nak pau akak atau abg time sesengkek macam nih.. hah itu yg dimanfaat sepenuhnya oleh adik adik aku yg 2 orang tu.. pepagi ag anagh dah wat muke sesayuuuuuuuuuuuuuuuu je .. aku tau maksudnyer so diam diam jer. wahhh jht seh!! then mase lam keta mama ader gak suh.. coz niat angah tu mama dah tau awal2 sempat gak ler nyakat dia pepagi....





then aku kasi dia sket le.. sket pun mau jugak le bankrupt.. mcm mcm pulak dia list untuk li itu li ini.. adoii kopak akak engkau angah....! then singgah opis unutk hantar barang.. n nak kasi kan sket kuih bengkak yg aku wat.. smabil tinggal kan note kat dey all my dear opismate...


sempat gak tepon abah untuk having bekfas together gether kan.. coz dah lama tak ade sesi nih... dulu sellau gak aku n angah bekfas dgn abah,... ermm mis that time.. apakan dayo abah cakap tak boleh sebab dia jap ag ader majlis bacaan "yassin" hurmm ....


arinih nak mkn kat mane ae? pewot mcm nak mkn nasi kandar..wah!1 gile ko pepagi mencari nasi kandar!! ingat kat penang ape?1 ermm g le mkn nasi lemak... ader la satu kedai nih... masuk order. ... aku order nasi lemak biase.. but aku susun atur la sambal dia.. ayam dia sume kat tepi pinggan.. aku tak reti nak mkn longgok nih.... susun cantik2 baru mkn.. heheeh angah pun nasi lemak but ader xtra daging.. dia amek kambing!!! wahh mmg nak mencatas kakak dia nih....


adoiiiii....


my meal







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP