Followers


familia

familia

mOsHi2


purple day

>> Thursday, April 23, 2009


ohaiyo gozaimasss!! ermm aku from head to toe aku in purple mood... patotnyer arini kene pakai batik.. almaklum seruan kerajaan kan.. but as usual aku mmg jaaarannggggg jaranggg nak ikot.. ermm dulu ag dah perangai nih..


so aku pakai baju biase in purple kaler.. ku arinih mmg nampak purple... heheehhe

ermmm esok aku cuti.. aku kene bawak diri aku ni g rehat jap..sebab aku dah rase tegang sgt ... so tak bek untuk aku... aku tak leh nak teruskan kije kalau fizikal n mental aku dalam keadaan kurengggg... huhuuhu.. mcm siyes kan munyik? ermm tak la..


ape yg menarik pagi ni bagi aku. mmg arinih purple day tau.. arini mama aku pun in purple mood.. turun downstairs je she give me aaaaaaaaaaaaaaaaa biggggggggggggggg smile...


" patotnyer along le kene kasi big smile kat mama"....


"y"


"coz along nak pau mama hahahahaha... ermm pinjam Rm10 boleh.../ "


"ooooo pepagi mintak mama ae!!"


"ermm lrt takleh guna touch n go kene guna manual.. takde wit kecik.. leh ae....? plssssss..."


"nah.. patot senyummmmm"


"i love you mom!!!"


"jgn lupe pulangkan baki.. kate nak guna untuk lrt je kan.."


(adoiiiii tercekit tekak...)


" iye iya la dong... gue hanya bikin lrt aja deh"


ermm dalam lrt pun ramai pakai purple hehhehhe.. c mmg purple day tau...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP