Followers


familia

familia

mOsHi2


satu panggilan..

>> Friday, April 17, 2009

arini rutin keje aku mcm biase.. cume agak sibuk sket. biaselah ari jumaatkan.. kene prepare untuk weekly backup untuk server...

dalam pada aku dok bz tu. ader jugak 1 msg ni.. aku hengat no indon.. punya la byk angka kan... msg dia cam nih

" salam cik eyfa"

"sape ni?"

"saya firdaus daud.. boleh berkenalan?"

"ermm sape ae? mcm penah dengar but.... i`l lost.."

"ermmm firdaus a.k.a SAM"

"what?1 Sam!!! Ya Allah.. lame menghilang pe citer?
ko kat ne skunk?

"sihat .. aku kat arab saudi"

"oooooooo... biar betik mu kat sana?"

"aku kije r..."

"wahh jauhnyer ko merantau!! kat mesia takde kija dah ae? heheeheh"

no lah....aku kije kat petronas"


well seterusnya aku berbalas email.. coz dia lambat kalau sms.. ya ampun rindunyer aku kat sahabat yg sorang nih.. pandai pulak cari no aku! hihihih

sam.. 3 tahun tak jumpe.. what the hell...? at last dia dapat gak cari aku... byk menda aku nak bercerita ngan ko sam..

hope always kip in touch...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP