Followers


familia

familia

mOsHi2


Terapi Diri

>> Tuesday, April 28, 2009

arinih mood yg tetiba jatuh merudum and aku cube untuk tidak "melayan" emo aku so aku perlu something yg membuat diri ini cool kejap....caranye untuk cool senang je.. antaranyya mkn choco! takpun shooping! pas je aku melalak sesorang kat dalam cik "tot" so aku dengan slumbernyer kuar dgn muka cengeng untuk ke kedai buku blakang opis aku.... tak lama but cukup lah untuk aku rawat kejap jiwa ni yg tengah gundah... ermm buku aku cari tu lum sampai ag ler..



then aku masuk opis semula.. mood nak ym pun mcm takde.. nak bercerita pada seseorang pun ermm nak ke orang dengar ? huhuhu around kul 3 aku msg angah



"ngah ko kat ner?



"kat TS.. just hang out before tunggu along balik kije... balik sesama ae?"



"stay kat sana along dtg jumpe ko dlam 15 minit..tempat biasa"



"skunk ke?"



"yup"



so dengan dasar ajar yg tengah kekurangan ni akuu cabut dari opis..(jgn amalkan selalu).. ermm ntah la bile aku tgh kusut aku mmg tak boleh nak wat kije.. tak aman.. so dari aku influence mmod aku pada kije better aku cari something yg boleh sejukkan even sekejap jer..


sampai ts sms angah ... then kitaorg jumpe ..



"jom"

"mane"

" Shooping for..LABELS ..Shopping for... LOVE....! heehh cuci mate je financial tak ijin lor.."

"ok"

untuk mase yg terhad aku jenjalan la kat dlam ts tu. angah macam tau tau je akak dia ni mood tgh kureng.. dia tlg bawakkan beg laptop ku.. n bagi something yg mmg coolkan aku.. "coklat" wahh sayang ko angah!! dia nak li kan ice cream aku taknak sebab kat opis pun aku dah mkn.. tak jugak cool hehehehe..

oleh sebab aku amat gilakan kasut.. so sume kedai kasut katt situ aku masuk.. termasuk kedai pilihan aku "fabiano ricco" "vamp" n kedai kedai baru pun aku serbu jugak... tak beli pun but just cuci mata n tgk style ape yg tgh "in".. ala ala gladiator nye style yg tgh in skun but aku tak bape nak minat.. sebab selalu yg ni untuk sandle je.. aku ni kai sandle mau terpelecok!

dalam tgh merawat diri nih..sebenarnya aku tgh tahan sakit kaki tau.. huhhuhu tu yg aku taju kedai kasut! kebaykkan kedai aku masuk 1 pun tak menarik minat la.. smpai kat kedai yg satu nih.. waduh jatuh chenta la ngan kasut dia.. sempat aku try 7 8 pasang yg menjadi pilihan.. tapi dalam hati terpikir gak nak li ke tak.. sebab aku mmg kene control budject bulan nih.. sebab that devil la,..... tgk la kaki aku yg tgh sakit nih agla wat aku kuat je mcm nak amek satu kasut.. hohoho


ader satu design nih mmg aku nak sgt but.. tapi bukan keutamaan la.. sebab aku nak cari kasut yg boleh kurngkan rase sakit aku yg tgh melanda.. aku kene K.I.Vdulu kasut tu.. hhiohhoho..

then aku teman angah untuk li barang sket.then gerak balik... kurang sket la tensi.. even tak shopping but ok gak la untuk wat mood aku ok sket! atleast aku boleh senyum!! kalau idakkk....

sebab tu entry ni takde picca!

jauh sudut hari aku harap sgt aku boleh gak luahkan ape aku rase ni dgn somebody.... :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP