Followers


familia

familia

mOsHi2


mata..

>> Tuesday, April 21, 2009


Dari mana datangnya lintah,
Dari sawah turun ke kaki;
Dari mana datangnya cinta,
Dari mata turun ke hati



ayoyoooo cewah cewah.. jiwang seh! ni ke eyfa skunk? wahhh maap ya!! i tak layan jejiwang nih.. ermm salah ke? rase tak kot.. heheheh well serasenyer ni 1st time aku start enrty aku dgn pantun.. hehehhe tak leh blah... eh sesekali ape salhnyer ye tak... ne la tau bakat terendam kan.. kat sek ader jugak sesi komponen sastera kuikuikui...


ermm sbnarnyer aku terdetik nak wat entry ni sebab.... ermm mesti sesape bace pikir aku memacam kan.. sorry bukan nak perasan tau tapi .. ermm camne ae nak habaq mai ... arinih aku kene puji!! waduh waduh.... poyos la den!!

ader orang cakap mata aku chantek!!! hahahaahhahahaahahaha chantek ka? adoii tak tau la.. aku tau mesti pikir aku perasan.. eh sorry yaooo.. ni bukan 1st time orang cakap kata kata manis bergula tau... yg cakap tu bukan lelaki ok.. but pompuan!!! hah.... puas aku telek usha mata aku nih kat cermin.. dah raso macam nak masuk je dalam cermin... ermm bese bese jer.. kecik je.. errmm agak sepet kot..(mata abah sepet)..... orang tu cakap tak puas tgk mata aku.. adoiiii sudah... eeei tak ske tak ske...
" u pakai contact lence ke?"
"hish no lah... "
" i ingat u pakai contct .. mata u chantek.. bercahaya ajer.. light brown.. mata sihat.. tak nampak kuyu... "
"eh takdelah.. bese jer.."
"ape petua u pakai"
....................... aku sengih ajer...................


papepun aku still hengat.. aku cume pinjam jer kelebihan nih.. n aku kene la jage leklok kan...barang orang.. ermmm alhamdulillah syukur atas NikmatNYA bagi aku mata yg orang cakap chantek nih...

tang mana chantek nyer aku tak tau la...yg aku tau.. dekat mata kiri aku ader parut yg aku dapat time aku kije kat tempat kije aku skunk nih...
bagi aku mata paling chantek aku tgk mata heliza Af tu.. ya ampun.. rase mcm nak g korek korek jer mata tue.. besor bulat!!! mata aku yg kecik bentuk hazel sepet sket nih dikatakan chantek.. ishhh jauh sekali kalau nak banding dgn mata heliza tu... aduiii...

ermm atlest ader gak orang wat aku sengih pagi nih.. sebab puji mata aku chantek.. ehhehehe adoii mesti makcik tu sakit mata kan?? cube tgk betul2 mata aku ni.. besej je kan.... ap yg chantek pun tak tau..


“Dari kerana mata… Yang mempunyai kuasa… Oh… Aku tergoda. Aku tergoda terkecewa. Dari kerana mata..."

kuikuikuikui
p/s ; ader jugak yg perhati aku sampai macam tuh ae?..










0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP