Followers


familia

familia

mOsHi2


hujan + bekpas..

>> Tuesday, April 21, 2009

hish aku mmg jaki tol kalau ujan time time nak subuh...... geram tau... cos at dat time la senang nak tido.. dah ler mlm tadi aku tak leh nak tido.. kul 2 sampai kul 4 mata aku dok terkebil kebil jer... puas sudah try nak tido... orang lain sedap tido aku berjaga.. sudahnye aku amek penyapu sapu la n mop untuk mudahkan kije mama. bek tak? hehehehhe yelah kalau weekdays kompom mama bz nak wat mcm2 kije.. so tlg la sementara mata ni lum ngantok... sudah sume aku dok depan tb.. ujan turn mencurah curah ke ladang gandum wah!!! ermm elok nak terlelap alarm munyik.. iskkkkkk .. tensi! siap siap g kije.. arinih aku pink lady yo!!ader msg masuk

" along.. jgn lupe tinggal wit kat adik tau.. tq.. i really appreciate ur kindness dear sis.. heheheheh"

isk adik aku sorang ni mmg pandai kan ... ayat last aku tak tahan really "appreciate ur kindness " mmg ayat perangkap... hurmmm pikir gak ni nak tinggal ke tak wit kat dia.. berkali kali aku bace msg adik aku nih... dh le dlm tangan aku pun cecukup jer.. tapi tu la.. aku mmg jenis tak sampai ati.. aku tinggalkan kat tempat biase yg dia selalu rembat syiling aku.. then aku kuar nak cari kasut.. ujan ujan mcm nih mmg aku cari slipar jer g kije.. malas nak melaram .. nanti leceh! sempat cakap mama sal msg adik tu.. mama tanya gak untuk ape dia mitak wit coz mama dah kasi .. ermm aku cakap untuk li tambahan pape kot untuk homework dia... geleng pale mama bile bace msg adik aku yg sorang tu... cakap pandai tapi tak reti nak balancekan.. asal test or exam result mmg bikin sume geram... bile ditanya di jawabnyer " kite kene be humble... jgn megah dgn kebijaksanaan yg ader.. adik tau adik pandai sebab tu adik taknak tonjolkan ag.. belum tibe masa... biar orang pandang kite mcm orang tak pandai but tibe mase je kite buktikan.. " sakit hati betul kalau dengan adik aku nih...



ermm arinih aku bekpas awal. selalu aku skip but this morning perut aku dah jerit jerit.. semalam tak mkn. arinih pepagi aku ngan angah dah menawaf jalan tar... kekonon nak makan kat kfc.. ceh budak ni slere orang kaye!!! so kfc kat pertama jadi pilihan.. sampai je dia ubah nak mkn kat mcd masjid jamek.. adoyaiiii... budak ini.. jalan la g sana.. adoi seksa betul nak bekfas kan..... so angah order kan aku bekfas set. sebenarnyer aku tak bape nak gemar bekfas set... tapi sebab angah dah order telan ajer lah.. huhuuuh


ader la jugak sesi memperasan kan diri .. mesti ader punya!! ermm hehehehe.. sebab tak ramai customer aku n angah slumber je dok gelak gelak sambil bercerita.. ader jugak aku pasan ader sorang customer ni dok usha2... agaknyer sebab tgk pepagi ader 2 orang gile kot hahahaha. dulik ape aku... aku geklak pun sebab tgk aksi angah yg ayuuuu sangat time mkn... siyes angah ni kalau bab mkn mmg ayuuu tapi selain dari tu adusss hilang ayu.. !! tambah lak aku boleh slumber je sendawa kuat.. ahahahhaahh mmg tak leh bawak majlis.. hehehe ermm habis mkn.. berjalan la balik..time to work.. angah lak time ni dia tido kat surau opis. nak lek umah awal sgt.. heheh


muke tgh kenyang...

1 comments:

akira @ Helmy April 21, 2009 at 9:26 AM  

waah..pepagi dah mkn Mcd?? patut la sakit pewot...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP