Followers


familia

familia

mOsHi2


dinner

>> Thursday, April 23, 2009

wah arinih balik awal.. ngantok sgt.. sampai umah mandi segar sket badan.. then solat... then check mail jap... ermmm ok ok jer.. then ym jap ngan some frens.. diskusi mcm2 ado ler...
then aku masuk dapur! wah!!! mcm tak caye aku masuk dapur!! ni mesti kes aku segan silu bile chat ngan abg naji.. almaklum dia pandai masak hahahahahahaa.... segan plak aku ni tak pandai.. ermm ...
arinih tekak den nak raso tomyam... wahhhhh selera!! ermm wat tomyam campurlah.. memandangkan mama pun ader kat dapur tgh jahit baju customer so aku takleh le memandai perasan kan diri time masak..maunyer aku kene piat tinge ngan mama t.. bising tau mama kalau aku wat perangai mcm tuh...buruk perangai sambil masak sambil dok pasan diri! wahhhhhh!
aku masak tomyam campur..hehehhehe then wat ikan bawal masak swit sour... ader kailan.. hurmmmm kailan ikan masih!! wahh sedap ni.... ermmmesti kecur air liur bacekan... hehehehe sori takdapet nak nolong...
lame gak takmask tomyam merah.. selalu tomyam putih... ermm dah ader tomyam kalau aku rebus sket bihun kat sedap 2 in 1.. hehehe tapi mls lak nak g kedai tu.. ermm takpe mkn ngn nasi pun ok what..... hheeehehehhe



my tomyam campur





bawal swit sour




hah lawak sket bawal ni aku snap time dah mkn sebelah.. hahahahha aku lupe nak snap awal2 sebab mama bising.. kantoi time aku snap tomyam... kailan tak dapat nak ambik... huhuhuuhuh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP