Followers


familia

familia

mOsHi2


bergu mixed

>> Friday, April 17, 2009

Pagi ni aku check mailbox outlook .. ermm byk email. Antara yg menarik is email dari opismate aku yg skunk ni kat 3M damansara nun sana tu..muiz.. hmm that boy.. still tidak berputus asa untuk cari perhatian dari kaca mata aku ni.. this time dia ajak aku jadi partner bergu dalam perlawanan badminton jabtan aku.. beria ria ajak nih.. adoyaii.. so sorry la iz.. bukan taknak.. masalahnyer aku ni dah lama tak pegang racket bad ni.. dah tak tau nak men ag dah… maunyer nanti kene gelak..

Agpun aku rase kurang selesa nk bergandingan.. ermm ntahla.. nak kata aku jarang bergaul dgn lelaki tak jugak.. kawan aku ramai lelaki siap hu ha hu ha ag .. but bile mcm ni aku rase aku perlu bataskan.. ermm aku taknak cari masalah.. taknak nak merumitkan keadaan lagi.. cukuplah masalah yg dah sedia ader kan…? Yela aku pun dah terang terang tau ape disebalik segala tindak tanduk so better aku jgn cari pasal ag…

But sampai bile kan…? Aku hanya boleh treat dia as a frens.. tak lebih dari tu.. hope dia paham la. Dengan segala penolakkan aku selama nih.. iz.. ko carilah anybody else yg boleh jadi parner bergu ko.. aku segan.. kalau orang tu bukan ko sekalipun aku tetap tak mo.. segan malu sume ader. Aku bukan jenis yg ske nak expose lebih lebih sgt… aku suke low profile..
Arigato..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP