Followers


familia

familia

mOsHi2


merah = marah

>> Friday, April 10, 2009

Arini aku semangat merah hitam from head to toe.. tudung merah baju kebaya merah hitam.. high heel merah hitam juga pastinya..… ermm merah… aku mmg giler merah… setiap ape yg aku pakai atau wat mesti ader merah. Tak banyak sikit pun jadi.. rasenyer warna merah tu mmg cocok dengan aku.. Merah warna panas.. melambangkan berani mungkin.. confident dgn ape yg direncanakan… kekadang merah juga dikaitkan dengan aura marah..? betul ke? Ah! Abaikan ajer.. mungkin ye n mungkin tak..bukan satu isu yang harus diperdebatkan ..

Entahler aku rase bile aku pakai je merah.. semangat tu lain mcm jer… rase kompiden giler! Even aku takdelah sgt kan..
Arinih aku agak bz.. turun jumpe boz.. ader yg sedar akan kehadiran merah… sampaikan ader vendor siap tegur “ wahhh merah arinih? Tingkat 2 merah tingkat 11 pun merah?.. mcm berjanji je?”.. aku hanya mampu untuk senyum jer.. malas nak komen pape.. but ape aku nak kecoh skunk bukan pasal baju aku pakai atau warna aku pakai arinih.. but aku nak kecohkan sesuatu yg mmg bikin mood aku merah ajer!!!.

Ader sorang staff dari department lain leh plak bagi title baru kat aku.. PLAYGIRL.. bukan silkygirl… awat? Pasai apa hang bagi title lagu tu ae?… just becoz aku dikelilingi lelaki ke?
Mmg seswai la aku kai baju merahkan arinih? Weii ko sape pepandai nak bagi cop mohor mcm tu kat aku? Bape lame ko kenal aku sampai bagi anugerah terindah kat aku?
Baru bertegur hai hai bye bye je dah nak cop aku memacam.. mcm siot jer..

Ape yg ko paham PLAYGIRL? Don`t ever just say it but Don`t noe what its mean!!! Aku fire dia terus… tergamam dia tak terkata. Well.. ko salah jolok sarang tebuan bro…
Mayb antara sebab dia cop aku mcm tu coz aku “reject” proposed dia kot. Di tambah lak tgk ader yg rapat dgn aku... sape suh ko syok sendiri dengan aku!! Aku layan ko mc aku layan orang lain yg ko terperasan asal… padan muka..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP