Followers


familia

familia

mOsHi2


corat coret

>> Friday, April 10, 2009

Salam… wah ari ni mmg aku tak menang tangan untuk wat kije.. amat bz … sakit blakang aku nih.. berpinar mata aku tengok number bebanyk nh… bukan pe.. aku kene crikan tape tape data yang ado dalam simpanan data center untuk dibawak ke data center kat 3m tu. So setiap tape tape ader number memasing.. yang tak bestnyer tape2 tu susun tak hengat.. so nak tak nak.. aku kene sortingkan balik sume tape ikot susunan then baru leh cari tape yg dah ader dalam listing untuk bwk ke sana… bukannyer sikit tapi berpuloh puloh tape… adoiii.. bukan nyer mengeluh cume agak agak ler kan.. hikhikhik… adergak le dekat 3 jam aku dalam library tape tu.. siap beku beku ag dah… huuuhuhuhu..

Erm arinih aku nak komen sal tahap kecihatan aku. Sejak2 nih aku dapat raso yg badan aku mcm tak stabil ajer… bile berdiri je aku dah mcm hilang imbangan.. nak kata aku tak mkn.. so far aku mkn even kekdang tak sharp on time sgt kan… tapi entahler…
Bile aku berjalan.. aku rase macam sekeliling aku ni pun berpusing ajer… adoiii.. manyak songeh kan? Ape yg pasti aku dapat rase condition badan aku ni bukan di tahap yg baik… mungkin salah satu factor is aku tgh dalam period so kuantiti darah aku agk sikit.. that’s y kot… riso gaks ler kan. Sebab aku taknak la bile aku sakit cam dulu.. siksa beb!!! Rase mcm orang kurang upaya ajer.. hhihi.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP