Followers


familia

familia

mOsHi2


jejak sahabat..

>> Saturday, April 25, 2009


my shirt

ok.. arinih antara ari yg aku happy banget.. guess what? ermm i met my old frenz..... all my x classmate since form 1 ... oh gosh!! siyes.. happy.. lame giler aku tak jumpe melainkan dgn 2 orang jejaka shahet n nuar.. coz aku mmg penah jumpe diaorg.. but dgn 2 orang kawan aku lagi azlini n umi.. siyes ni jejak sahabat pertama selepas 7 tahun tak jumpe... mcm histeria jap.. shout out all day long .. aku just mintak shahet n nuar untuk rahsiakan kehadiran budak tercomot ni kan.. siyes lini terkejut tgk aku.. wow!! mcm aku nih jauh beza sgt jer...

hehehehe


memula aku g ngambik nuar kat puduraya coz dia dari slim river.. tertanya gak nape dia tak drive je kan.. rupenye dia mls.. hurmmm gasak ko.. then nek komuter ke serdang.. untuk jumpe yg lain... asalnyer aku nak naik dari bandar tasik selatan jer.. but aku terpikir kompom komuter mcm ikan sardin so aku buli nuar cekang(nick aku panggil waktu sek) untuk jenjalan ke bank negara.. wahh time tu mmg aku tak dulik r sekeliling... siyes bukan senang aku nak jumpe kengkawan aku... nuar antara kawan lelaki yg rapat dgn aku.. memandangkan mase sek aku mmg selalu gaduh n kene buli dgn dia... ermm dia la pencetus mcm2 nick untuk aku.. paling pemes nick aku kat sek "jambu" selain dari "pinky gurlz" atas sebab ape biarla rahsia.... hehehehe





anuar cekang(black t shirt) n shahet


then borak2 bout kije dia yg mmg mengerikan... then mase komuter sampai.. mmg mcm sardin.. rase mcm lambat je nak sampai serdang. sampai serdang shahet dtg pick up kitaorg.. lini n umi time ni lum jumpe coz diaorang ader paper.. then aku n these 2 guy hang out dulu kat jusco balakong..sementara nk tunggu yg lain...



azlini(left) n ummi



sempat borak sal perkembangan life.. wahh tak lama ag aku dapat merasa la nasi minyak kawan akuy shahet.. hehehe dah tunang dia ae... hantaran rm 15k serba satu... masak ko!! then sempat la shahet jadi mangsa bahan aku!! hahahahahahah then diaorg tanya bape hantaran untuk aku... hahhha rahsia... hihiih


then sesi mkn mkn... jenjalan.. n tgk mobie... uhuhuuhu then pas tgk mobie... baru la g ngambik 2 orng lagi... niza n farah tak dapat join coz still having paper... ermmm sedey gak.. huhuhuh

best sgt.. then sambung mkn ag... kali ni aku bawak diaorg g kedai kan pada kawan kelas aku.. kat restoran warisan mas heheheeh... thanks abg jima bagi diskaun hehehehe untuk budak comey nih...



story telling


ape aku tau ramai yg dh amik nursing.. majoriti yg kelas sains mmg amk yg berkaitan sains la untuk hala tuju life.. lini tgh wat master in chemical... wah!!! boleh ag time otak kawan aku nh sal chemical... umi pun tgh hbiskan dip gak.. memasing kat upm.. nuar m.a kat slim river still in stdy gaks.. shahet m.a kat spital serdang... baru jer.. cume yg depa ni heran pasai ape ceq leh tersasar jauh ke IT hhaahahha aku no komen lor..... hihhi


bukak citer sal time sek2 dulu.. wahh best sgt!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP