Followers


familia

familia

mOsHi2


ngechat

>> Monday, April 20, 2009

ermmm aku terjaga awal.. kawan aku yg kat arab nak berchit chat.. ermm ok gak memandangkan aku tak leh tido.. panas membahang.. agaknye sebab tak ujan kot.. ye r kan kl ni kalau tak ujn bahang panas dia len mcm sket.. letak kipas bape pun tetap tak cool kan suasana..
wah bile on ym je dah nampak sape yg on9 hiihi. mmg sam menantikan aku cewahhh! perasan nyer aku nih ae? well saje je nyakat.. bukan pe agaknyer dia penat keje n need someone to share kan.. nak cakap ngan awek arab tak leh kan.. coz sume awek arab dikuarantin.. so berchit chat la dgn budak yg separuh arab nih.. yang campur tolak bahagi cina india bugis nih...
dalam chat tu aku saje nyakat bertanyakan perihal ros.. yelah ape aku tau dari sam ros tagih balik jejak kasih yg pernah terkandas.. ermm pendapat aku la kan.. ros mmg wat salah besor bile past years ago she`d dumped sam.. mane taknyer.. sam is gud person.. truly gud gud person.. bukan nak melobi or so what.. aku pernah usha dia.. the way he treat ros at that momment i`ve knew it yg sam is really gud person.. mayb aku pandang tinggi but itulah kenyataan.. lelaki yg pemtingkan famili 1st is a guy yg trully special.. cos he will treat u as his famili members gak!..
so bile sam ckap yg ros nak tagih blik ape yg penah jadi kat dey all tu ..ermm aku rase mcm tk sedap.. mayb orang akan cakap aku try to make the situation become worst but.. aku taknak sam tu dilukai ag.. dia terlalu baik untuk dilukai oleh orang mcm ros. bukan aku nak burukkan ros.. ros kawan aku.. sam jugak kawan aku.. jadi untuk bertindak adil aku harus la make it fair kan... papepun sume di tangan sam untuk determine his decision.. i noe jauh lubuk ati sam tu dia sayangkan ros.. mcm tu jugak ros. mungkin keadaan mase tu yg spoil all this crap!
untuk aku..aku doakan kebahagian dey all.. ape yg baik kite doakan.. even aku pernah crush dekat sam suatu mase dulu time sek tak bermakna aku kene pentingkan diri untuk teguk air yg sedia keruh.. yg berlalu tu biarkan berlalu.. agpun aku dengan sam skunk baik.. as a frens aku mesti doakan yg terbaik buat dia.. tak gitu?
hurmmm aku dok sibuk2 hal orang kan.. hal aku ape cer? ermm aku malas nak pikir ..sakit ati jiwa aku lum cukup terubat ag... tu je mampu aku cakap..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP