Followers


familia

familia

mOsHi2


cit cat

>> Sunday, April 26, 2009

Arinih aku chat dengan abg naji.. ermm lame gak chatting dengan dia.. bukan selalu nak chat dengan abg sorang ni. Dengan kebzan yg melanda abg naji n kehuru haraan mase aku so kalau sempat chat pun just hye hye bye bye je.. ok lah tuh… dari takde langsung.. kekdang sempat kasi shortmsg kat page dia je.. so bile ader peluang kene grab je.. kekadang aku ade r pasan bile abg naji on9 kan,but aku just biar je.. mls nak buzz ..takot ganggu kije..aku lebih prefer dia buzz aku.. so aku akan tau dia mayb ader ruang sket untuk melayan c comel nih.. kalau idak takdelah…

Sometime bile aku chat dgn abg naji ni,…. Kekadang rase segan! Sebab ape ermmm… HUMRAAZ kekdang sush nak explain la.. biar aku je yg lebih tau ae.. aku boleh Tanya soklan bodoh dia tgh wat pe? Kompomlah dia tgh kije.. klate kan kije ahad bukan mcm other state kan… bengong la!

Sempat gak aku share citer dengan abg naji sal pertemuan reunion kau ngn dak sek semalam. Wahh … but ader satu benda yg aku tak citer kat dia yg mana masa aku chat dengan abg naji mase sebelum aku g hang out jumpe kawan sek aku.. aku chat dengan dia sambil citer dgn mama dengan siapa aku chat.. hiiihihi.. erm mungkin sebab semamlam aku ader private time dgn mama so aku senng nak cari bahan bercerita.


Aku lebih senang bercerita dgn mama dengan siapa aku berkawan.. dengan siapa kawan baru aku atau pape je. Ntah cukplah pengalaman aku membelakangkan family untuk somebody sebelum ni jadi pengajaran untuk aku… so aku bagi tau siapa abg naji ni.. aku pun tak leh nak citer lebih coz aku pun kenal2 gitu2 je..

Mama memula mcm nak sound jugak la kot aku coz chat dgn sape2 kot yelah mcm buang mase je kan.. then bile aku citer yg aku tgh chat dgn kawan pada kak ai n abg naji ni jugak kawan baru so mama ok.. mama tak kesah.. agpun mama kata elok jugak kalau aku refer pape if aku rase nak share.. mcm aku share dgn kak ai.. dia kan tau aku ni secretive sket.. mayb aku nak jugak ruang untuk share ngan somebody else… yelah aku takde akak or abg kan.. so rase tak slah kot aku tumpang kasih akan akak abang yg aku kenal..

Berbalik pada kes aku chat dgn abg naji…. Dia ader gak ask ceciri(ayat baru ka?) lelaki idaman..wah.. sebb dia mcm tak caya aku ni mcm ni .. hurmmm aku listkan lah ape aku rase..biarlah dia kata aku nak demand lebih.. ya aku mmg demand lebih… kualiti untuk lelaki ada sekarnag cirri cirri tu mcm nak pupus je.. kompomlah takkan dapat sume ciri2 tu pada seorang lelaki but at least the basic thing shud have la.. ermm ntah la bile pikir pikir.. aku dah mcm hilang rase.. serik trauma sume ader.. no wonder aku lebih senang “reject” sume sekali tanpa kasi peluang.. dah aku tau kak ai mayb citer dgn abg naji nape aku boleh jadi mcm nih.. sebab tu aku lebih senang bekukan hati aku.. biarlah nak kata aku sombong tau perasan bagus or what ever.. yg aku tau aku cukup serik nak makan hati ulam jantung ag…pengalaman sebelum nih mmg bagi aku lesson sebaik baiknya…. Cukup la sudah yg lepas.. skunk ni focus aku cukup senang.. biarlah aku demand.. kalau ade ryg sudi takpe but if not aku rase aku mampu untuk hidup.. actually aku still ingat sumpah yg penah my x ckp yg mana dia cakap aku tak mampu hidup tanpa lelaki… Alhamdulillah since December last year until now aku masih lagi pegang title “single”.. sape cakap aku tak mampu hidup tanpa lelaki? Wat ape aku nak sandarkan harapan pada lelaki kalau dia Cuma nak amek kesempatan and nak lukakan hati aku? Cukup la dgn apa yg ada.. sebab that guy jugaklah hidup aku kucar kacir sekarang..! sebab dialah persepsi aku terhadap lelaki sebaya jatuh merudum.. siyes aku pun tak tau nape aku boleh make connection dgn lelaki sebaya sedangkan aku lebih suke dgn lelaki yg berusia. Bodoh..
Ader satu ayat abg naji cakap pada aku.. yg wat aku tergamam n terpkr..


" perkahwinan adalah satu jenis integrasi bukannya asimilasi... principles can be bent but not broken to accommodate few things... one thing for sure is that
you will never understand a person within few years it will take mutual understanding to achieve the same ultimate goal in order to do that we need to adapt few things that we normally do not like"

mendlaam maksdnyer.... HUMRAAZ….. ape yg pasti..aku tak kesah berkawan cume aku takot benda sama berulang jer… aku dah tak sanggup lagi hadapi semua itu. titik.sekarang ni, patutkah aku beri peluang pada diri sendiri??atau aku nak tunggu sampai aku jumpa yang betul2 aku feel..mcm ex aku tuh, aku feel habis lah 200% punya feel tapi kesudahannya hampeh jugak..

End!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP