Followers


familia

familia

mOsHi2


omong kosong.. monday blues..

>> Monday, April 20, 2009

arini ader xtra entry.. hehehe ermm mayb sebab arini mood aku baik agaknyer.. ermm mmg baik.. tapi tak tau la kalau tetibe ader yg wat spoil mood budak kicik nih kan... hope everything ok..

sampai jam ni aku masih lum sempat nak lelapkan mata.. terkebil kebil ajer mata nih.. ngantok takde la pulak aku rase kan.. so arinih aku bersiap untuk g khojer agak awal.... hurmm awal 5 minit dari biase ok r tu....


sempat gak posing memperasan kan diri yang sedia perasan.. wahh gituuuu.. arini aku bergaya dalam warna tanah.. coklat.. ape pasei ae? selalu ari isnin je aku akan dress up in mood merah.. ermm saje tukar mood.. heheeh even aku cepat siap ,, aku tetap jadi orang paling lembap sebab pe aku tertinggal train .. yang sempat abah aku jer.. angah lak pepagi dah bagi kuliah subuh kat aku.. just pekak kan tinge layan lagu "kau Aku dari aizat" padan muke cakap sensowang angah... n i pretend like i was heard everything she said but actually aku langsung tak tau dia cakap apa.. heheheh

sempat gak le menceriaka pagi dgn hu ha hu ha kat lrt.. dulik ape sekeliling.. arinih aku dalam mood baikkkknyer sebab ape aku sendiri tak tau... ermm mase aku dlam train ader something menarik perhatian aku dari pandang luar cermin train.. ader dak dak sek yg nak g sek la.. budak2 sekolah rendah.. ermm pada pandangan mata aku dalam around standrd 1 or 2 somthing la... takde lah aku nampak parent yg meneman kan... comel ajer bebudak nih.. kecik jer.. aderlah paras pinggang aku nih.. suke tgk gelagat diaorg.. innocent je.. usung beg macam student AF kene reject dari competition sket nyer besau.. tak cukup yg bergalas.. yg sorong pun ado... wahh cemerlang kecik kecik... pastu mata kuyu jer.. dah le sepet ag la sepet.. mcm mata abah aku yg mmg sedia sepet...(nasib bek aku ikot mata mama)



then sampai stesen chan sow lin ader exchange passenger kan.. so ramai la yg kuar train.. so ader la sit kosong.. aku maintain kan untuk berdiri ajer.. biar bagi pada orang yg memerlukan... so aku pasan ader sorang akak ni panggil group dak dak bawah umur nih untuk dudk... cian kot.. so blur blur je bebudak nih.. then baru la g duduk.. mmg sweet.. aku tgk jer.. sampailah sorang dari dak2 ni tertido lentok ajer.. wahhh.. comel cian pun ado. yelah bebudak skunk seawal jam 6 30 dah dalam train nak ke sekolah.. dah mcm mak bapak g keje jer... punya la awal diaorg bangun kan.. semacam jer semangat nih.. kalau aku dulu 630 dok melingar atas katil ag.. ermmm nak wat cam ner kan.. dulu lain skunk lain.. bak kate pepatah iklan berita harian zaman dah berubah dunia dah maju.. camtuh ae?




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP